تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 15:05
5 بازدید
کد خبر : 333587

مکتب شهید سیدحسن نصرالله مستحکم‌تر از گذشته تداوم خواهد داشت

مکتب شهید سیدحسن نصرالله مستحکم‌تر از گذشته تداوم خواهد داشت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش برنا از مرکزی ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله با حضور دانشجویان لبنانی دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: شهادت شهید نصرالله اگرچه امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان را سوگوار کرد اما راه و مکتب این شهید سرافراز متوقف نخواهد شد و جبهه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش برنا از مرکزی ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله با حضور دانشجویان لبنانی دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: شهادت شهید نصرالله اگرچه امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان را سوگوار کرد اما راه و مکتب این شهید سرافراز متوقف نخواهد شد و جبهه مقاومت با قدرت و اقتداری هر بیشتر در جهت نابودی رژیم سفاک صهیونیستی حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهید نصرالله در مبارزه با دشمنان اسلام و بشریت، پیشقدم بود و نقش کلیدی در تقویت جبهه‌های مقاومت ایفا کرد و بی‌تردید به مدد الهی تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید بزرگوار و مسیر پرقدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: حاصل سال‌ها مجاهدت شهید نصرالله تربیت هزاران رزمنده فداکار و لایق بود که اکنون پرچمدار عزت و شرف جبهه مقاومت هستند و با تمام توان در جهت تحقق اهداف والای خود تلاش می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: شهید والامقام سیدحسن نصرالله خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانست و با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی کرد، شهادت بالاترین مزدی است که مردان خدا در درگاه ربوبیت پروردگار دریافت می‌کنند.

وی افزود: اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله اوج استیصال و درماندگی این رژیم جعلی در برابر جبهه مقاومت است و بدون شک نابودی این رژیم سفاک نزدیک است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: جبهه مقاومت با پیروی از مولای خود امام علی(ع) به سدی مستحکم مقابل صهیونیست‌ها تبدیل شده و تلاش می‌کندتا منطقه را از لوث وجود اسرائیل جنایتکار پاک کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: سردمداران جهان اسلام وظیفه سنگینی برعهده دارند و نباید در چنین شرایطی ساکت باشند و باید برای انتقام و خونخواهی شهدای غزه، سوریه، لبنان و در صدر شهدا سید حسن نصرالله به میدان بیایند.

وی تاکید کرد: پیمان ابراهیم یک توطئه برنامه‌ریزی شده از سوی رژیم صهیونیستی برای تفرقه در جهان اسلام است و کشورهای عربی باید نسبت به این توطئه صهیونیست‌ها هوشیار باشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn