تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 15:38
10 بازدید
کد خبر : 333621

حریفان جهانی جودوکاران جوان ایران مشخص شدند | اخبار ورزشی

حریفان جهانی جودوکاران جوان ایران مشخص شدند | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات جودو قهرمانی جوانان جهان در حالی از فردا چهارشنبه به میزبانی تاجیکستان آغاز می‌شود که قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند. این رقابت‌ها به مدت چهار روز و با حضور ۵۳۶ جودوکار از ۶۷ کشور برگزار خواهد شد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات جودو قهرمانی جوانان جهان در حالی از فردا چهارشنبه به میزبانی تاجیکستان آغاز می‌شود که قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار شد و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

این رقابت‌ها به مدت چهار روز و با حضور ۵۳۶ جودوکار از ۶۷ کشور برگزار خواهد شد.

در وزن ۸۱- کیلوگرم، الیاس پرهیزگار دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو است و در نخستین مبارزه به مصاف «ایگور تسروخان» از اوکراین خواهد رفت. در این وزن ۴۴ جودوکار حضور دارند که نماینده کشورمان با رنکینگ ۳۸ در قرعه‌کشی حضور داشت.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، امیرعباس چوپان در نخستین مبارزه به مصاف «اسلان» از جمهوری آذربایجان خواهد رفت. چوپان با رنکینگ ۲۴ در بین تیم اعزامی کشورمان بهترین جایگاه را دارد. در این وزن ۳۸ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم، علیرضا نیک‌سرشت نماینده کشورمان است که بعد از یک دور استراحت، در نخستین مبارزه به مصاف «کندرسی» از هنگ‌کنگ خواهد رفت. در این وزن ۳۵ جودوکار شرکت دارند که نماینده کشورمان با رنکینگ ۳۰ در قرعه‌کشی جایگاه ۲۱ را خواهد داشت.

محمدمهدی مظلوم و عباس موحد، دو نماینده کشورمان در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم هستند. موحد با رنکینگ ۳۹ در نخستین مبارزه به مصاف «هوانگ» از چین‌تایپه خواهد رفت و مظلوم با رنکینگ ۵۳ در نخستین مبارزه به مصاف «تاباروف» از تاجیکستان می‌رود.

ایوب رستمی هدایت تیم ایران در این مسابقات را برعهده دارد. محمدرضا غفاری به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn