تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 16:52
15 بازدید
کد خبر : 333705

رأفت: پرسپولیس مقابل پاختاکور از حال و هوای دربی خارج نشده بود/با این شرایط روند صعود به مرحله حذفی سخت می‌شود

رأفت: پرسپولیس مقابل پاختاکور از حال و هوای دربی خارج نشده بود/با این شرایط روند صعود به مرحله حذفی سخت می‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اگر روند امتیازگیری پرسپولیس تغییر نکند صددرصد مسیر صعود پیچیده و سخت می‌شود. پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا برنده نشد تا با یک امتیاز در رده دهم جدول ۱۲ تیمی قرار بگیرد، اظهار کرد: پرسپولیس از حال و هوای دربی

رأفت: پرسپولیس مقابل پاختاکور از حال و هوای دربی خارج نشده بود با این شرایط روند صعود به مرحله حذفی سخت می‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اگر روند امتیازگیری پرسپولیس تغییر نکند صددرصد مسیر صعود پیچیده و سخت می‌شود.

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا برنده نشد تا با یک امتیاز در رده دهم جدول ۱۲ تیمی قرار بگیرد، اظهار کرد: پرسپولیس از حال و هوای دربی خارج نشده و ریکاوری ذهنی خوبی صورت نگرفته بود. آمادگی ذهنی برای این بازی نبود و حریف هم یک مقدار دست کم گرفته شده بود. پاختاکور حرفه‌ای عمل کرد و خیلی حرفه‌ای به توپ ضربه می‌زد. فوتبال با کلاسی از تیم پاختاکور دیدیم با وجود اینکه بدون سرمربی به ایران آمده بود. بازیکنان پرسپولیس با تصوراتی که از دربی داشتند در این بازی به زمین رفتند.  

وی ادامه داد: گلی که در دقایق ابتدایی به ثمر رساندند نوید یک پیروزی پر گل را می‌داد ولی در ادامه شاهد بازی برتری از پرسپولیس نبودیم. حریف بهتر توپ را در زمین به چرخش درآورد و موقعیت‌های بهتری را خلق کرد. در نهایت به گل تساوی رسید و فرصت‌های دیگری هم داشت. پرسپولیس بعد از گل اول انتظار نداشت پاختاکور به بازی بازگردد. پرسپولیس باید از شرایط میزبانی استفاده کند و حیف شد که یک امتیاز از دو بازی گرفته‌ایم. اگر استفاده خوبی از بازی‌های خانگی نداشته باشیم، برای صعود به مرحله حذفی دچار مشکل جدی می‌شود.  

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس باید با تمرکز بیشتری در لیگ نخبگان بازی کند. حیف است که تیم امتیازات مهم خانگی را از دست بدهد. ۶ بازی باقی مانده و حریفان سخت تری در مقابل هستند. بازی با النصر و الهلال بسیار سخت است و اینکه ۸ تیم از ۱۲ تیم صعود می‌کنند نباید باعث شود تا پرسپولیس بعد از این امتیاز از دست دهد. اگر روند امتیازگیری تیم تغییر نکند و شاهد کسب ۳ امتیاز در بازی‌های بعدی نباشیم، صددرصد مسیر صعود پیچیده و سخت می‌شود و کار تیم برای رسیدن به مرحله حذفی پیچیده می‌شود. گاریدو باید تیمش را آماده کسب پیروزی در بازی‌های بعدی کند. قطعاً در لیگ نخبگان حریفان قوی‌تری نسبت به حریفان لیگ برتری در انتظار پرسپولیس هستند.  

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn