تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 16:57
9 بازدید
کد خبر : 333709

چند میلیون ایرانی سهام عدالت دارند؟

چند میلیون ایرانی سهام عدالت دارند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان روز سه‌شنبه به نقل از محمد خزائی افزود: این پالایشگاه در پرداخت به‌موقع سود سهام عدالت به سهامدارانش جزو نخستین شرکت‌ها در سال گذشته بود و امسال نیز همینطور است. وی که در بازدیدش از پالایشگاه اصفهان سخن می‌گفت، اضافه کرد: مجموعه سهام عدالت در راستای

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان روز سه‌شنبه به نقل از محمد خزائی افزود: این پالایشگاه در پرداخت به‌موقع سود سهام عدالت به سهامدارانش جزو نخستین شرکت‌ها در سال گذشته بود و امسال نیز همینطور است.

وی که در بازدیدش از پالایشگاه اصفهان سخن می‌گفت، اضافه کرد: مجموعه سهام عدالت در راستای رشد و تعالی صنعت پالایشگاهی، پشتیبان مدیران پالایشگاه اصفهان است.

دبیرکل کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت با اشاره به اینکه پیشرفت بسیاری در سال‌های اخیر در پالایشگاه اصفهان رخ داده است، ابراز امیدواری کرد که تمام طرح‌ها و پروژه‌های پالایشگاه اصفهان تا سال آینده به سرانجام برسد.

خبر مهم درباره پرداخت سوم سود سهام عدالت

 

دبیرکل کانون شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت،امروز در سفر به اصفهان از طرح‌های در حال اجرای هلدینگ پتروپالایش اصفهان بازدید کرد و برنامه‌ها و اقدامات شاخص این مجموعه در سه سال اخیر را ستود.

وی با مدیرعامل این شرکت دیدار و از پروژه‌های شاخص در حال اجرای هلدینگ پتروپالایش اصفهان و همچنین شرکت‌های زیرمجموعه از جمله مشعل پویا بازدید کرد.
پالایشگاه اصفهان با حدود ۳۰ نوع فراورده نفتی اصلی و ویژه در منطقه‌ای به مساحت ۳۴۰ هکتار در شمال غربی اصفهان واقع و ظرفیت تولید آن حدود ۳۷۵ هزار بشکه در روز است.

روزانه حدود ۱۴ میلیون لیتر بنزین «یورو ۵» و ۲۳ میلیون لیتر گازوییل «یورو ۵» در این پالایشگاه تولید می‌شود.

حدود ۲۵ درصد از سوخت مورد نیاز کشور از جمله بنزین و گازوییل در پالایشگاه اصفهان تولید می‌شود و ۱۷ استان در زمینه سوخت به این پالایشگاه وابسته هستند.

منبع خبر

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn