تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 17:15
10 بازدید
کد خبر : 333728

تکواندوی نوجوانان جهان/ پرنیان نوری و آیناز نصیری به مدال طلا رسیدند

تکواندوی نوجوانان جهان/ پرنیان نوری و آیناز نصیری به مدال طلا رسیدند

جامعه ورزشی آفتاب نو: نمایندگان اوران ۵۲- و ۵۹- کیلوگرم بانوان ایران با شکست رقبای خود صاحب مدال طلای تکواندوی نوجوانان جهان شدند. به گزارش آفتاب نو،در جریان نخستین روز از چهاردهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در کره جنوبی، پرنیان نوری نمایندگان وزن ۵۲- و آیناز نصیری نماینده وزن ۵۹- کیلوگرم ایران

جامعه ورزشی آفتاب نو:

نمایندگان اوران ۵۲- و ۵۹- کیلوگرم بانوان ایران با شکست رقبای خود صاحب مدال طلای تکواندوی نوجوانان جهان شدند.

به گزارش آفتاب نو،در جریان نخستین روز از چهاردهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در کره جنوبی، پرنیان نوری نمایندگان وزن ۵۲- و آیناز نصیری نماینده وزن ۵۹- کیلوگرم ایران با شکست رقبای خود صاحب مدال طلا شدند.

پرنیان نوری در وزن ۵۲- کیلوگرم در مبارزه نخست برابر علودی هاجر از لبنان در ۲ راند صاحب برتری شد. وی سپس اینس بنتی از فرانسه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در ادامه مورامات از تایلند را ۲ بر یک از پیش رو برداشت.

نوری در ادامه مقابل ممدووا از  آذربایجان ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز  ۲ بر صفر برابر رومرو فرناندز از اسپانیا را برد و به فینال این مسابقات رسید. نوری در فینال نیز برابر زو از چین با نتیجه ۲ بر صفر و با نتایج ۴ بر یک و ۱۵ بر۸ به برتری دست یافت و صاحب مدال طلای جهان شد.

آیناز نصیری در وزن ۵۹- کیلوگرم نیز در دور نخست «چیانگ» از چین تایپه را ۲ بر صفر شکست داد و سپس «اسمیرونوا» از روسه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت. وی سپس برابر «فاطمیا مندی» از فرانسه در دو راند صاحب برتری شد و در مرحلهه یک چهارم نهایی نیز رانکو از صربستان را ۲ بر یک از پیش رو برداشت.

نصیری در  نیمه نهایی برابر اوگلسیچ از کرواسی به برتری رسید و راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا به مصاف نورای کازان بیک از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۲ برصفر به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

منبع خبر: ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn