تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 18:17
3 بازدید
کد خبر : 333786

کدام منطقه تهران بیشترین معاملات ملک را دارد؟

کدام منطقه تهران بیشترین معاملات ملک را دارد؟

​نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: منطقه ۹ تهران بیشترین میزان ثبت معاملات مسکن را طی یک سال گذشته داشته است. داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه روند ثبت معاملات مسکن  نسبت به مدت مشابه سال گذشته کم رونق بوده است و خریداران واقعی مسکن در

​نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: منطقه ۹ تهران بیشترین میزان ثبت معاملات مسکن را طی یک سال گذشته داشته است.

کدام منطقه تهران بیشترین معاملات ملک را دارد؟


داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه روند ثبت معاملات مسکن  نسبت به مدت مشابه سال گذشته کم رونق بوده است و خریداران واقعی مسکن در مقایسه با گذشته روند کاهشی داشته اند گفت: طبق آمارها میزان خرید مسکن واحدهای نوساز روند کاهشی داشته و آمارهای کف بازار مسکن حاکی از آن است واحدهای ۵ سال ساخت استقبال بیشتری داشته اند.

وی ادامه داد: آمارها حاکی از آن است که قراردادهای مسکن در برخی از مناطق از جمله ۵ تهران صعودی بوده است و بعد از آن هم مناطقی از جمله ۱۰ ،۲ و ۴ هم در مراحل بعدی قرار دارد.

بیگی نژاد با بیان اینکه  طی یک سال گذشته در ۴ منطقه ۱۲ ،۱۸،۱۹ و ۲۰  تقاضای مسکن کاهشی بوده است گفت: منطقه ۹ تهران با ۱۱۶  درصد بیشترین میزان ثبت معاملات مسکن را داشته  و پس از آن منطقه ۱۳ تهران با ۶۶.۷ درصد بیشترین درخواست مسکن را داشته است.

او یاد آور شد: منطقه ۱۲ تهران با منفی ۷ ونیم درصد، منطقه ۱۶ با منفی ۲.۳ درصد و منطقه ۱۸ با منفی ۸.۲ درصد و منطقه ۲۰ تهران با منفی ۲.۹ درصد کمترین میزان معاملات مسکن را در تهران ثبت کرده اند.

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn