تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 19:14
10 بازدید
کد خبر : 333834

پرنیان نوری و آیناز نصیری چراغ اول را روشن کردند | افرا ورزش

پرنیان نوری و آیناز نصیری چراغ اول را روشن کردند | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تکواندو نوجوانان جهان از امروز  سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در شهر چانچئون کره جنوبی آغاز شد و با مدال آیناز نصیری و پرنیان نوری همراه بود. دو دختر شایسته ایران امروز توانستند با شکست تمامی حریفان به مدال طلا دست پیدا کنند و نخستین مدال‌های تیم ایران در این

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تکواندو نوجوانان جهان از امروز  سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در شهر چانچئون کره جنوبی آغاز شد و با مدال آیناز نصیری و پرنیان نوری همراه بود.

دو دختر شایسته ایران امروز توانستند با شکست تمامی حریفان به مدال طلا دست پیدا کنند و نخستین مدال‌های تیم ایران در این رویداد جهانی را به دست آورند.

پرنیان نوری نماینده ایران در وزن ۵۲- کیلوگرم بود که پس از پیروزی بر نماینده اسپانیا در نیمه نهایی، در فینال حریف چینی را در دو راند شکست داد و قهرمان شد.

در وزن ۵۹- کیلوگرم آیناز نصیری در مسابقه نیمه نهایی حریف کروات را مغلوب کرد و در فینال نیز از سد حریف قزاق عبور کرد و طلای دوم ایران را دشت کرد.

غزل هوشمند، پرنیان ساکی، ساینا علیپور، روزان حیدری، پرنیان نوری، آینا نصیری، ساغر مرادی و حنا زرین کمر در ترکیب تیم دختران در این دوره از مسابقات حضور دارند.

فاطمه صفر پور به عنوان سرمربی، گیتا ویسی و مریم حجتی هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم دختران هدایت نوجوانان را در مسابقات جهانی برعهده دارند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98521

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn