تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 22:34
11 بازدید
کد خبر : 334009

عملیاتی ویرانگرانه علیه رژیم صهیونیستی 

عملیاتی ویرانگرانه علیه رژیم صهیونیستی 

نویسنده محسن پاک آیین – کارشناس ارشد حوزه روابط بین الملل در همین رابطه چند نکته حائز اهمیت است. نکته اول اینکه همان طور که اخبار منتشره و حتی خبرهای رسانه های رژیم صهیونیستی می توان اثبات کرد این عملیات در نوع خود بی سابقه بوده و به مراتب بزرگتر از عملیات وعده صادق بوده

نویسنده محسن پاک آیین – کارشناس ارشد حوزه روابط بین الملل

در همین رابطه چند نکته حائز اهمیت است. نکته اول اینکه همان طور که اخبار منتشره و حتی خبرهای رسانه های رژیم صهیونیستی می توان اثبات کرد این عملیات در نوع خود بی سابقه بوده و به مراتب بزرگتر از عملیات وعده صادق بوده و قطعا خسارات فراوانی را در مناطق نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کرده و صدمات این حمله بزودی جبران نخواهد شد.

نکته دوم اینکه اقدام جمهوری اسلامی ایران یک اقدام بازدارنده است. رژیم وحشی صهیونیستی اگر رها بشود و در مقابل تعرضاتی که به سرزمین های مختلف و از جمله به ایران و منافع کشورمان بکند در صورتی که پاسخ دندان شکن را دریافت نکند قطعا جسارت بیشتری خواهد کرد و قطعا حملات و تجاوزات خود را به تمامیت ارضی ایران را تکرار می کند و لذا این اقدام جمهوری اسلامی با هدف بازدارندگی صورت گرفت. برای اینکه رژیم صهیونیستی بداند که چنانچه اقدامی علیه ایران انجام بدهد قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند زمان بزن درویی به پایان رسیده است.

نکته سوم اینکه جمهوری اسلامی ایران بدنبال توسعه جنگ در منطقه نیست و اقدام جهت بازدارندگی بوده و مراکز راهبردی رژیم صهیونیستی که مورد هدف قرار گرفته به خاطر تعرض این رژیم به جمهوری اسلامی ایران و اقدام جنایتکارانه اسرائیل علیه اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان  صورت گرفته است. اما چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه ایران انجام دهد قطعا جمهوری اسلامی عمل متقابل را انجام خواهد داد و این رژیم را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

نکته آخر اینکه کشورهای غربی، آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی باید کاملا مراقب باشند که اگر بخواهند نسجیده و از روی خطای محاسبه با رژیم اشغالگر قدس همراهی کنند و اقدامی علیه ایران انجام دهند قطعا با پاسخ ما مواجه خواهند شد و همان طور که اراده نظام است منافع آنها در هر جای جهان هدف ایران قرار خواهد گرفت و صدمات و آسیب های جدی را خواهند دید.

بهترین توصیه این است که آمریکا و اروپا به این جمع بندی برسند که رژیم صهیونیستی دیگر منافع آنها را در غرب آسیا تامین نمی کند و خودشان به دنبال تغییر تدریخی رژیم صهیونیستی باشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn