تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 2:11
18 بازدید
کد خبر : 334182

باشگاه سرمربی بزرگ خارجی می‌خواهد

باشگاه سرمربی بزرگ خارجی می‌خواهد

به گزارش آفتاب نو، باشگاه استقلال سرانجام سه‌شنبه شب تصمیم گرفت که با جواد نکونام قطع همکاری کند و به صورت موقت هدایت آبی‌پوشان را به سهراب بختیاری‌زاده مدافع پیشین این تیم بسپارد. سهراب بختیاری‌زاده درباره جلسه‌ای که در باشگاه استقلال برگزار شده در گفت‌وگو با ورزش سه اظهار داشت: در جلسه‌ای که امروز در

به گزارش آفتاب نو، باشگاه استقلال سرانجام سه‌شنبه شب تصمیم گرفت که با جواد نکونام قطع همکاری کند و به صورت موقت هدایت آبی‌پوشان را به سهراب بختیاری‌زاده مدافع پیشین این تیم بسپارد.

سهراب بختیاری‌زاده درباره جلسه‌ای که در باشگاه استقلال برگزار شده در گفت‌وگو با ورزش سه اظهار داشت: در جلسه‌ای که امروز در باشگاه داشتیم، تصمیم بر این شد که در بازی با هوادار روی نیمکت بنشینم و شرایط فنی تیم را زیر نظر داشته باشم. در اینجا لازم می‌دانم ضمن کسب اجازه از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه استقلال، به عنوان یک هوادار همیشگی از اعتماد مدیران باشگاه تشکر کنم.

مدافع پیشین آبی‌پوشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: رقابت چه در لیگ و چه در لیگ نخبگان ادامه دارد و امیدوارم با کارهای خوبی که قرار است انجام بشود، استقلال به مرز مدنظر و مورد انتظار هواداران عزیز این باشگاه بزرگ بازگردد و غیر از این هم نخواهد بود. به هر حال شاید اتفاقاتی در زمان ابتدای فصل رخ داده باشد و شاید نکاتی وجود داشته باشد که همه آنها قابل ذکر نباشد و هر یک از طرفین برای خود دفاعی داشته باشند. به هر صورت باید گذشته را پشت سر بگذاریم و خودمان را آماده دوره تازه‌ای در باشگاه بکنیم که امیدوارم این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ بدهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn