تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 9:05
10 بازدید
کد خبر : 334451

نواخته شدن زنگ “آغاز نصرالله”در مدارس کشور

نواخته شدن زنگ “آغاز نصرالله”در مدارس کشور

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه به نقل از تسنیم، زنگ “آغاز نصرالله” امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در مدارس کشور نواخته شد. این زنگ به منظور آشنایی با جریان مقاومت و رهبران برجسته آن، به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله، در ابتدای کلاس‌های درسی در سراسر کشور برگزار شد. حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی؛ معاون پرورشی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه به نقل از تسنیم، زنگ “آغاز نصرالله” امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در مدارس کشور نواخته شد.

این زنگ به منظور آشنایی با جریان مقاومت و رهبران برجسته آن، به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله، در ابتدای کلاس‌های درسی در سراسر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این‌ باره اظهار کرد: با شهادت سید حسن نصرالله، نصرت الهی بیشتر و راه او آغازی دوباره خواهد داشت.

وی افزود: زنگ “آغاز نصرالله” در تمام مدارس کشور، با اولویت مدارس ابتدایی و متوسطه اول، برگزار شد. این زنگ با سایر زنگ‌ها، مانند آغاز سال تحصیلی، استکبار ستیزی و انقلاب، متفاوت است و هدف آن آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان است.

پورثانی گفت: محتوایی چندرسانه‌ای و متنی تهیه شده و در اختیار معلمان قرار گرفته است تا دانش‌آموزان بیشتر با شخصیت شهید حسن نصرالله آشنا شوند. پس از شهادت او، دانش‌آموزان به دنبال شناخت او هستند و می‌خواهند بدانند چه شخصیتی بوده است که اسرائیل ۸۵ تن بمب برای شهادت او به کار برد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، دانش‌آموزان بیشتر با او آشنا شدند و اکنون تمام دانش‌آموزان این قهرمان کشور را می‌شناسند. امروز مطالبه شناخت بیشتری از شهید حسن نصرالله وجود دارد و در زنگ “آغاز نصرالله” به دنبال افزایش آگاهی دانش‌آموزان هستیم.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn