تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 13:19
17 بازدید
کد خبر : 334686

ریزش بی پایان شاخص بورس تهران

ریزش بی پایان شاخص بورس تهران

معاملات بورس در آخرین روز هفته همچنان در محدوده منفی صورت گرفت و تمامی شاخص‌های بازار سرمایه با افت مواجه بودند. امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه،‌ شاخص کل بورس با ۰.۴۱ درصد افت در محدود ۲میلیون ۱۱۴ هزار و ۸۸۷ واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با ۰.۲۱ درصد کاهش ارتفاع در محدوده ۷۰۰هزار و ۳۸۶

معاملات بورس در آخرین روز هفته همچنان در محدوده منفی صورت گرفت و تمامی شاخص‌های بازار سرمایه با افت مواجه بودند.

ریزش بی پایان شاخص بورس تهرانریزش بی پایان شاخص بورس تهران

امروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه،‌ شاخص کل بورس با ۰.۴۱ درصد افت در محدود ۲میلیون ۱۱۴ هزار و ۸۸۷ واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با ۰.۲۱ درصد کاهش ارتفاع در محدوده ۷۰۰هزار و ۳۸۶ واحد به کار خود پایان داد. نمادهای فملی، فولاد و فارس بیشترین اثر منفی بر شاخص بورس و نمادهای کچاد، مبین و پارسیان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص ثبت کردند.

در معاملات امروز سه گروه بانک‌ها، فلزات اساسی و شیمایی به ترتیب با ۲۲۶، ۲۱۹ و ۱۵۲ میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رساندند و به جز گروه انتشار و چاپ هم بقیه گروه‌های صنعتی با افت شاخص مواجه شدند. 

در میان نمادهای بورس هم، سه صندوق افران، فیروزا و یاقوت بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رساندند و سه نماد وتجارت، شستا و وپارس هم بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

 در بازار فرابورس ایران نیز شاخص‌ها در وضعیت قرمز بودند. شاخص کل فرابورس با ۰.۲۲ درصد افت در محدوده ۲۲هزار و ۱۳۱ واحد متوقف شد و شاخص کل هموزن فرابورس نیز با ۰.۲۱ درصد افت در محدوده ۱۲۳ هزار و ۴۶۷ واحد به کار خود پایان داد. در بازار فرابورس نیز نمادهای آریا، انتخاب و شگویا بیشترین اثر مثبت و کرومیت، زشریف و کتوسعه بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند. 

در آخرین روز از هفته‌ای که دامنه نوسان در آن به مثبت و منفی یک درصد محدود بود نزدیک به ۹۰ درصد نمادها در محدوده منفی معامله شدند و ارزش معاملات بورس نیز ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn