تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 17:34
35 بازدید
کد خبر : 334939

بازگشت گاریدو و دستیارانش به اسپانیا

بازگشت گاریدو و دستیارانش به اسپانیا

به گزارش آفتاب نو، با صلاحدید خوان کارلوس گاریدو تمرینات پرسپولیس پس از بازی با چادرملو به مدت ۴ روز تعطیل شده تا بازیکنان در این مدت به استراحت پرداخته و از فشار سنگین تمرین و مسابقه خارج شوند. همان طور که می دانید یکی از معضلات این روزهای تیم های لیگ برتری حاضر در

به گزارش آفتاب نو، با صلاحدید خوان کارلوس گاریدو تمرینات پرسپولیس پس از بازی با چادرملو به مدت ۴ روز تعطیل شده تا بازیکنان در این مدت به استراحت پرداخته و از فشار سنگین تمرین و مسابقه خارج شوند.

همان طور که می دانید یکی از معضلات این روزهای تیم های لیگ برتری حاضر در رقابت های آسیایی، فشردگی مسابقات و برگزاری بازی های داخلی و آسیایی هر ۴ -۵ روز یک بار و در پیش بودن بازی های ملی و خستگی بازیکنان ملی پوش است. همین موضوع باعث می شود تا گاریدو با استفاده از فیفادی، به شاگردانش استراحت بدهد.

شنیدیم به جز بازیکنان ملی پوش، بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس نیز راهی کشورهای خود خواهند شد. ایوب العمود که به تیم ملی مراکش دعوت نشده قرار است راهی کشور مراکش شود. ضمن این که گاریدو و دستیارانش نیز برای استراحت راهی اسپانیا خواهند شد و پس از ۴ روز به ایران برمی گردند.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn