تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 15:40
14 بازدید
کد خبر : 336016

رزمیان، ساکی و حیدری سه نماینده ایران در روز چهارم – آفتاب نو | اخبار ورزشی

رزمیان، ساکی و حیدری سه نماینده ایران در روز چهارم – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات که به میزبانی کره جنوبی جریان دارد، فردا جمعه ۱۳ مهرماه با برگزاری مبارزات اوزان ۴۴- و ۴۹- کیلوگرم دختران و ۴۸- کیلوگرم پسران پیگیری می‌شود که رزان حیدری، پرنیان ساکی و مهدی رزمیان از کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند. در وزن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات که به میزبانی کره جنوبی جریان دارد، فردا جمعه ۱۳ مهرماه با برگزاری مبارزات اوزان ۴۴- و ۴۹- کیلوگرم دختران و ۴۸- کیلوگرم پسران پیگیری می‌شود که رزان حیدری، پرنیان ساکی و مهدی رزمیان از کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۴۹- کیلوگرم دختران که ۴۷ تکواندوکار وزن کشی کرده‌اند، رزان حیدری دور نخست «الینا دژومبایووا» از قرقیزستان را پیش رو دارد و در ادامه به دیدار «اوا کاکیچ» از صربستان می‌رود.

مهدی رزمیان در وزن ۴۸- کیلوگرم دور نخست «سوراچات» از تایلند را پیش رو دارد و سپس به مصاف «فهد ظهران» از اردن می‌رود. در این وزن ۴۵ تکواندوکار حضور دارند.

پرنیان ساکی هم در وزن ۴۴- کیلوگرم در اولین مبارزه «وانگ» از چین تایپه را پیش رو دارد و سپس به مصاف «کلیمنکوف» از قزاقستان خواهد رفت. در این وزن هم ۴۳ تکواندوکار مبارزه می‌کنند.

برای تیم تکواندو نوجوانان ایران تا کنون پرنیان نوری، آیناز نصیری و امیر محمد اشرافی و سینا محترمی چهار مدال طلا کسب کرده‌اند. ساغر مرادی یک نقره و امیر محمد نصیر احمدی هم یک برنز به آورده‌اند. دست آومهدی رحمتی و ساینا علیپور نیز از دور مسابقات حذف شده‌اند.

چهاردهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان به میزبانی کشور کره جنوبی جریان دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn