تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 20:22
8 بازدید
کد خبر : 336253

قیمت طلا امروز پنج شنبه ۱۲ مهر / پیشنهادی برای خرید نیم ست های طلا با اجرت کم

قیمت طلا امروز پنج شنبه ۱۲ مهر / پیشنهادی برای خرید نیم ست های طلا با اجرت کم

شایانیوز- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳  تا لحظه تنظیم این گزارش به قیمت ۴/۰۶۹/۷۰۰ میلیون تومان رسیده است که بیشترین قیمت امروز ۴/۰۸۱/۱۳۰ و کمترین قیمت ۴/۰۵۸/۲۰۰ میلیون تومان بوده همچنین قیمت طلا امروز رو به افول می باشد و نسبت به دیروز خود ۰/۲۸ درصد منفی شده است.  قیمت

شایانیوز- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳  تا لحظه تنظیم این گزارش به قیمت ۴/۰۶۹/۷۰۰ میلیون تومان رسیده است که بیشترین قیمت امروز ۴/۰۸۱/۱۳۰ و کمترین قیمت ۴/۰۵۸/۲۰۰ میلیون تومان بوده همچنین قیمت طلا امروز رو به افول می باشد و نسبت به دیروز خود ۰/۲۸ درصد منفی شده است. 

قیمت طلای ۲۴ عیار هم امروز به ۵/۴۲۵/۰۰۰ میلیون تومان است.

برای سرمایه گذاری در طلا می‌توانید از هر مبلغی استفاده کنید. این سرمایه گذاری بستگی به مقدار نقدینگی شما در شکل‌های گوناگونی از طلا دارد. علاوه بر این‌ موارد، طلا در مقایسه با دیگر بازارهای سرمایه گذاری دارای نقدشوندگی نسبتا بالاتری است؛ به صورتی که تمام افراد در هر زمان می‌توانند سرمایه خود را نقد کنند.

هر زمان ثبات اقتصادی در کشور وجود نداشته باشد، بسیاری از افراد برای حفظ سرمایه خود به سراغ خرید طلا می‌روند. البته که مطلب این گزارش برای یک تیر و دو نشان زدن است یعنی هم سرمایه گزاری میکنید وهم از آن روزانه یا در مهمانی استفاده می کنید.

پیشنهادی اول امروز برای خرید طلا 

پیشنهادی امروز خرید نیم ست قلب سه رج با وزن ۸ گرم که با احتساب ۱۲ درصد اجرت ساخت (به مبلغ ۳/۹۰۶/۹۱۲ میلیون تومان)، سود طلا فروش (به مبلغ ۲/۵۵۲/۵۱۶ میلیون تومان) و مالیات (به مبلغ ۶۴۵/۹۴۳) قیمت نهایی اش میشود ۳۹/۶۶۳/۰۰۰ میلیون تومان و قیمت طلای خام نیز با کسر موارد بالا از مبلغ نهایی ۳۲/۵۵۷/۶۰۰ میلیون تومان می شود. 

Untitled

قلب در جواهر نماد چیست؟ 

از دیرباز و از روزگاران گذشته، از قلب و شکل قلب در ساخت طلا و جواهر و سایر زیورآلات استفاده می‌شده است. به صورت بدیهی و واضح، مشخص است که استفاده از قلب در جواهرات، نماد عشق و دوستی می‌دهد؛ معنای محبت و مهربانی و دوست داشتن عمیق را به طرف مقابل هدیه می‌کند.

به طور کلی، استفاده از قلب در طلا و جواهرات معنای عشق را به مخاطب می‌رساند؛ معنای دوستی، محبت عمیق، حال خوب و آرامشی که با وجود عشق حکم فرما شده است…!

ولی به طور مجزا، در طرح‌های مختلف طلا و جواهر، نماد قلب معناهای جزئی‌تری دارد که به آن‌ها در ادامه اشاره خواهیم کرد:

قلب توپر: استفاده از نماد قلب توپُر در زیورآلات به معنای عشق رمانتیک و رابطه عمیق و احساسی است.

قلب توخالی: قلب توخالی، به معنای باز شدن قلب کسی است که قلب را هدیه گرفته است و کسی که قلب تو خالی را هدیه داده است، آن قلب باز شده را پر از عشق و علاقه می‌کند و این گونه عشق، شکل می‌گیرد!

پیشنهادی دوم امروز برای خرید طلا 

پیشنهاد بعدی امروز برای خرید نیم ست پولکی شرابه‌ای با وزن ۱۵ گرم که با احتساب اجرت ۱۲ درصد( به مبلغ ۷/۳۲۵/۴۶۰ میلیون تومان)، سود طلا فروش (به مبلغ ۴/۷۸۵/۹۶۷ میلیون تومان) و مالیات (به مبلغ۱/۲۱۱/۱۴۳ میلیون تومان) مبلغ نهایی این نیم ست ۷۴/۳۶۸/۰۰۰ میلیون تومان می شود که با کسر موارد فوق از مبلغ نهایی قیمت طلای خام این سرویس ۶۱/۰۴۵/۵۰۰ میلیون تومان می باشد.

سرویس طلا پولکی یک سرویسی کاملا متفاوت است که به تازگی وارد بازار طلا و جواهر فروشی شده است؛ این سرویس طلا تشکیل شده از پولک های طلا به شکل مستطیل و زنجیر فلامینگو می باشد.

زنجیر این محصول از نوع فلامینگو بوده است که یکی از زنجیر های معروف که همه اسمش را شنیده اند و بسیار مقاوم نیز به کار رفته است که این زنجیر بر این اساس معروف شده است که مدال های سنگین و اتصال مدال های لیزری به آن را با این محصول انجام میدهند.

Untitled

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn