تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 20:52
15 بازدید
کد خبر : 336287

کوروش منصوری، فراری ۱۲ سیلندر را قوی‌تر کرد

کوروش منصوری، فراری ۱۲ سیلندر را قوی‌تر کرد

کوروش منصوری، تیونر ایرانی‌تبار از محصول جدیدش به نام «مبارز» رونمایی کرد. این ماشین یک فراری تقویت‌شده است و به گزارش رسانه‌ها … کوروش منصوری، تیونر ایرانی‌تبار از محصول جدیدش به نام «مبارز» رونمایی کرد. این ماشین یک فراری تقویت‌شده است و به گزارش رسانه‌ها تنها هفت دستگاه از آن ساخته می‌شود. مدل جدید منصوری

کوروش منصوری، تیونر ایرانی‌تبار از محصول جدیدش به نام «مبارز» رونمایی کرد. این ماشین یک فراری تقویت‌شده است و به گزارش رسانه‌ها …

کوروش منصوری، فراری 12 سیلندر را قوی‌تر کردکوروش منصوری، فراری 12 سیلندر را قوی‌تر کرد

کوروش منصوری، تیونر ایرانی‌تبار از محصول جدیدش به نام «مبارز» رونمایی کرد. این ماشین یک فراری تقویت‌شده است و به گزارش رسانه‌ها تنها هفت دستگاه از آن ساخته می‌شود.

مدل جدید منصوری براساس فراری پوروسانگوئه، اولین شاسی‌بلند خودروساز ایتالیایی ساخته شده است. منصوری نام این ماشین را «پوگناتور» گذاشته که در زبان لاتین به معنی مبارز یا رقیب است.

طراحان منصوری با استفاده از قطعات فیبرکربن ظاهر ماشین را تا حد زیادی تغییر داده‌ و آن را اسپرت‌تر کرده‌اند. قسمت جلوی ماشین و کاپوت کاملا تغییر کرده و یک بال بزرگ روی سقف گذاشته شده است. رنگ ماشین هم نوعی قرمز روشن به نام «ورمیلیون» است که ته‌رنگ نارنجی دارد و با رنگ قرمز فراری متفاوت است.

اتاق ماشین با روش همیشگی منصوری کاملا با چرم پوشانده شده است. برای داخل اتاق رنگ سفید عاجی انتخاب شده و حتی داشبورد و کمربندهای ایمنی ماشین هم سفید است.

فراری 12 سیلندر

منصوری موتور دوازده سیلندر فراری را تقویت کرده و قدرتش را از ۷۲۵ اسب بخار به ۷۵۵ اسب بخار افزایش داده است. درباره عملکرد فنی پوگناتور اطلاعاتی منتشر نشده، اما حداکثر سرعت پوروسانگوئه بیش از ۳۱۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعتش ۳.۳ ثانیه است.

منصوری قیمت پوگناتور را اعلام نکرده، اما بدون شک از قیمت ۴۰۰ هزار یورویی (۴۴۵ هزار دلار) فراری پوروسانگوئه بسیار گران‌تر است. بنا به سنت همیشگی منصوری، مشتری می‌تواند ماشین را تا حد زیادی با سلیقه خود تغییر دهد.

منصوری یکی از مشهورترین نام‌ها در بین شرکت‌هایی است که ماشین‌های لوکس و اسپرت را تغییر می‌دهد و تقویت می‌کند.

کوروش منصوری این شرکت را در سال ۱۹۸۹ در آلمان تاسیس کرد و ابتدا کارش سفارشی‌سازی ماشین‌های انگلیسی مانند بنتلی، رولزرویس و آستون مارتین بود. با گذشت زمان، منصوری دامنه کارش را به شرکت‌های لوکس دیگر مثل فراری، پورشه، لامبورگینی و مرسدس-بنز گسترش داد.

با وجود محبوبیت زیاد محصولات منصوری، تغییراتی که این شرکت در ظاهر ماشین‌ها می‌دهد گاهی با انتقاد رسانه‌ها روبرو می‌شود. منتقدان تغییرات منصوری را بیش از اندازه می‌دانند و می‌گویند ماشین‌ها را زیباتر نمی‌کند. با این حال، سبک خاص و جسورانه منصوری در این سال‌ها به او کمک کرده تا خود را از رقیبانش متمایز کند و بین ثروتمندان مشتری‌های زیادی دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn