تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 23:27
13 بازدید
کد خبر : 336396

سرمربی آلومینیوم: ذوب آهن تیم خوب و محترمی است

سرمربی آلومینیوم: ذوب آهن تیم خوب و محترمی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجتبی حسینی در نشست پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک گفت: هفته گذشته پیروزی خوبی به دست آوردیم و از نظر روحی شرایط‌متن بهتر شده؛ ما فصل را خوب شروع نکرده بودیم اما هفته قبل مقابل خیبر خرم‌آباد ۳ امتیاز شیرین را کسب

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجتبی حسینی در نشست پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک گفت: هفته گذشته پیروزی خوبی به دست آوردیم و از نظر روحی شرایط‌متن بهتر شده؛ ما فصل را خوب شروع نکرده بودیم اما هفته قبل مقابل خیبر خرم‌آباد ۳ امتیاز شیرین را کسب کردیم و همین موضوع به ما کمک کرد تا شرایط‌مان بهتر شود.

وی افزود: ذوب‌آهن تیم خوب و محترمی است و فردا مقابل این تیم باری سختی در پیش داریم؛ بازی کردن در اصفهان همیشه سخت بوده و امیدوارم هر تیمی که بهتر کار می‌کند، پیروز شود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: با در نظر گرفتن سابقه دو تیم بدون شک بازی فردا مسابقه خوبی از آب در می‌آید و امیدوارم فردا هم بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

حسینی  افزود: هر بازی شرایط خودش را دارد و بازی کردن در خارج از خانه خیلی سخت‌تر است اما سعی می‌کنیم بهترین کیفیت‌مان را در زمین نشان دهیم؛ نتیجه بازی هم به اتفاقات فوتبال و خواست خدا بستکی دارد و مطمئنم بازی سختی خواهد بود.

/۱۷۰

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn