تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 14:10
56 بازدید
کد خبر : 336982

سرمربی سابق سانتوس به استقلال پیشنهاد شد/ چراغ سبز دستیار سابق اسکولاری برای حضور در ایران

سرمربی سابق سانتوس به استقلال پیشنهاد شد/ چراغ سبز دستیار سابق اسکولاری برای حضور در ایران

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، بعد از استعفای جواد نکونام و حضور موقت سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال، آبی‌ها به تکاپوی پیدا کردن یک سرمربی جدید افتاده‌اند و به صورت همزمان با چند گزینه مشغول مذاکره هستند. یکی از نفراتی که به مدیران استقلال لینک شده و آنها پرونده حضور او

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، بعد از استعفای جواد نکونام و حضور موقت سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال، آبی‌ها به تکاپوی پیدا کردن یک سرمربی جدید افتاده‌اند و به صورت همزمان با چند گزینه مشغول مذاکره هستند. یکی از نفراتی که به مدیران استقلال لینک شده و آنها پرونده حضور او در این تیم را بررسی می‌کنند، پائولو تورا است. سرمربی ۵۰ ساله برزیلی که خلاف خیلی از گزینه‌های دیگر، سن و سال جوانی داشته و هنوز سال‌های زیادی از دوران مربیگری‌اش باقی مانده است. تورا که کار مربیگری را به عنوان دستیار لوییز فیلیپه اسکولاری آغاز در گوانگژو اورگراند آغاز کرده، در کروزیرو هم ۴۷ مسابقه به عنوان دستیار اول فیل بزرگ فعالیت می‌کرد و به نوعی مورد وثوق سرمربی قهرمان اسبق جهان قرار داشت.

تورا که در اتلتیکو پارانائنزه هم کمک مربی بود، توانست پس از چند مسابقه سرمربی این تیم قدیمی برزیلی شود و البته بعدها در قامت سرمربی روی نیمکت سانتوس دیگر تیم پرافتخار برزیل هم بنشیند. این مربی برزیلی که یک رگه ایتالیایی هم دارد، فصل گذشته هدایت ویتوریا گیمارش در لیگ برتر پرتغال را به عهده داشت ولی اکنون بدون تیم است و در تماس‌های اولیه هم اعلام کرده بود از حضور در ایران استقبال می‌کند. حال باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه استقلال با کدام گزینه به توافق نهایی می‌رسند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn