تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 14:45
5 بازدید
کد خبر : 337014

پرتوآذر: تصمیم خداحافظی از پیروزی در مسابقه دشوارتر بود – آفتاب نو | اخبار ورزشی

پرتوآذر: تصمیم خداحافظی از پیروزی در مسابقه دشوارتر بود – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، فرانک پرتوآذر که از سال ۱۳۹۳ تاکنون بارها عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرده، دلیل این تصمیم خود را ایجاد فرصت برای ورزشکاران جوان‌تر و تمرکز بر رقابت‌های بین‌المللی عنوان کرد. این تصمیم در حالی گرفته شده است که پرتوآذر سال‌ها به عنوان پیشرو و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، فرانک پرتوآذر که از سال ۱۳۹۳ تاکنون بارها عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرده، دلیل این تصمیم خود را ایجاد فرصت برای ورزشکاران جوان‌تر و تمرکز بر رقابت‌های بین‌المللی عنوان کرد.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پرتوآذر سال‌ها به عنوان پیشرو و الگویی برای نسل جوان دوچرخه‌سواران بانوی کشورمان شناخته می‌شود.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: معتقدم که رسالت خود را به عنوان یک پیشرو در دوچرخه‌سواری بانوان ایران به انجام رسانده ام و اکنون زمان آن رسیده تا نسل جدید از ورزشکاران به عرصه رقابت‌ها قدم بگذارند.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌هایش در آینده از کمک به پیشرفت حرفه‌ای این نسل جدید خبر داد و گفت: رسیدن به این تصمیم و کناره‌گیری از رقابت‌های داخلی، از پیروزی در یک مسابقه بسیار دشوارتر بود.

دارنده مدال بازیهای آسیایی با ابراز امیدواری برای موفقیت روزافزون دوچرخه‌سواران بانوی ایران، تأکید کرد: همچنان به حضور در رویدادهای بین‌المللی ادامه می‌دهم و تا زمانی که بتوانم، تمام تلاش خود را در جهت افتخارآفرینی برای کشور به کار خواهد بست.

در پی اعلام این تصمیم از سوی پرتوآذر، رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، با قدردانی از این تصمیم ارزشمند پرتوآذر در سایت فدراسیون اعلام کرد که از این ورزشکار به عنوان یکی از سرمایه‌های ورزش ایران، حمایت کامل خواهد کرد. اسدی همچنین بر اهمیت حمایت از ورزشکاران جوان و ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه دوچرخه‌سواری بانوان تأکید کرد.

پرتوآذر با عملکرد خود در مسابقات داخلی و بین‌المللی، الگویی بی‌بدیل برای نسل جوان دوچرخه‌سواران بانوی کشورمان بوده و نقش مهمی در افزایش محبوبیت این رشته ورزشی در میان زنان ایفا کرده است. او با کناره‌گیری از رقابت‌های داخلی، فصل جدیدی را در دوچرخه‌سواری بانوان ایران آغاز می‌کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn