تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 15:28
33 بازدید
کد خبر : 337049

بختیاری زاده – رحمتی؛ تقابلی با بوی انتقام!

بختیاری زاده – رحمتی؛ تقابلی با بوی انتقام!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، تیم‌های استقلال و هوادار شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ در رقابت‌های لیگ برتر کشورمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نکته جالب دیدار استقلال و هوادار، تقابل سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال و سیدمهدی رحمتی روی نیمکت تیم هوادار است. سهراب بختیاری زاده در سال ۹۹ هدایت تیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، تیم‌های استقلال و هوادار شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ در رقابت‌های لیگ برتر کشورمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نکته جالب دیدار استقلال و هوادار، تقابل سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال و سیدمهدی رحمتی روی نیمکت تیم هوادار است.

سهراب بختیاری زاده در سال ۹۹ هدایت تیم شهر خودرویی را به عهده داشت که سیدمهدی رحمتی دروازه بان آن تیم بود. پس از شکست تیم شهر خودرو مقابل تیم سپاهان در هفته ۲۹ لیگ نوزدهم، سیدمهدی رحمتی که از داوود سیدعباسی، دستیار سهراب بختیاری زاده دلخور بود پس از پایان بازی با سهراب بختیاری زاده درگیری لفظی پیدا کرد و سرمربی شهرخودرو پس از این اتفاق در مصاحبه ای اعلام کرد این تیم یا جای من است یا جای سیدمهدی رحمتی…

اما فرهاد حمیداوی مالک تیم شهر خودرو پس از صحبت‌های بختیاری زاده، سیدمهدی رحمتی را به سرمربی تیم خود ترجیح داد و بختیاری زاده را از تیم خود کنار گذاشت.

این اتفاق باعث شده تا سهراب بختیاری زاده و مهدی رحمتی در بازی فردا علاوه بر انگیزه نشستن روی نیمکت استقلال و هوادار، انگیزه مضاعفی برای تلافی و اثبات خود داشته باشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn