تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 15:35
23 بازدید
کد خبر : 337054

پرسپولیس مقابل ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ

پرسپولیس مقابل ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در شرایطی قرار است فردا هفتمین بازی خود را در رقابت های لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان برگزار کند که تیم حریف روند کاملا سینوسی را در لیگ برتر پشت سر گذاشته است. سعید اخباری و شاگردانش طی ۶ بازی قبلی خود در لیگ موفق به کسب ۲ پیروزی، ۲

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در شرایطی قرار است فردا هفتمین بازی خود را در رقابت های لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان برگزار کند که تیم حریف روند کاملا سینوسی را در لیگ برتر پشت سر گذاشته است.

سعید اخباری و شاگردانش طی ۶ بازی قبلی خود در لیگ موفق به کسب ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست شده اند تا با کسب ۸ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار بگیرند.

خط حمله این تیم با زدن ۶ گل میانگین یک گل برای هر بازی را به ثبت رسانده اما خط دفاعی این تیم چندان موفق نبوده است. اردکانی ها در ۶ بازی قبلی ۸ گل دریافت کرده اند تا به همراه شمس آذر قزوین عنوان ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص دهند.

همین موضوع باعث می‌شود تا مهاجمان پرسپولیس کار سختی برای باز کردن دروازه حریف نداشته باشند. به هرحال پرسپولیس در تمام پنج مسابقه فصل جدید لیگ برتر موفق به گلزنی شده و هفت بار دروازه حریفان خود را باز کرده است. از این رو باید دید مهاجمان پرسپولیس مقابل ادسون ماردن، سنگربان برزیلی چادرملو موفق به گلزنی خواهند شد یا نه.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn