تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 15:47
13 بازدید
کد خبر : 337063

بهترین ساندویچ کثیف های تهران / غذا بهونس میری اینجا که خاطراتو یه بار دیگه زندگی کنی

بهترین ساندویچ کثیف های تهران / غذا بهونس میری اینجا که خاطراتو یه بار دیگه زندگی کنی

شایانیوز- دنبال کردن بهترین ها توی زندگی میتونه جوری ما رو جلو بندازه که حد و حساب نداره چرا که بالاخره شما وقتی بهترین ها رو در اطراف خودت داشته باشی زندگیت از همه لحاظ دستخوش تغییر میشه مثلا وقتی که بهترین ماشین رو داشته باشی دیگه اعصابت از این که یه موقع تقی به توقی

شایانیوز- دنبال کردن بهترین ها توی زندگی میتونه جوری ما رو جلو بندازه که حد و حساب نداره چرا که بالاخره شما وقتی بهترین ها رو در اطراف خودت داشته باشی زندگیت از همه لحاظ دستخوش تغییر میشه مثلا وقتی که بهترین ماشین رو داشته باشی دیگه اعصابت از این که یه موقع تقی به توقی بخوره و خراب بشه راحت خواهد بود چون این اتفاق نمیفته ولی خب در صورتی هم که این اتفاق بیفته شما باز هم میتونید با پیدا کردن بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران این مشکل رو به راحتی آب خوردن حل کنی و این بار جلوی خراب شدن دوباره و چندباره اش رو بگیرید و دیگه خودتون رو اسیر این تعمیرگاه و اون تعمیرگاه و این اوستا و اون اوستا نکنید. پس با این حساب در صورتی که برای پیدا کردن بهترین ها در هر اموری تلاش خودتون رو کنید مسلما بهترین نتیجه ها عایدتون خواهد شد و دقت کنید که برای این موضوع باید از پیش پا افتاده ترین کارهاتون شروع کنید مثلا اگه از اون دسته از افرادی هستید که پاتوقتون کافی شاپه باید بگردید و بهترین کافه های تهران رو پیدا کنید تا خدمات عالی در اون ها دریافت کنید.

پس در طول روز شاید برای شما بارها و بارها پیش بیاد که به دنبال بهترین ها در مورد موضوعات مختلف باشید که پیدا کردن اون ها این روزا اصلا کار سختی نیست و شما میتونید با یه سرچ ساده در اینترنت هم بهشون دسترسی پیدا کنید پس اصلا هیچ عذر و بهونه ای در این زمینه پذیرفته نیست و خب ما هم در این سری از مقالات خودمون بهترین ها در زمینه های مختلف رو بهتون معرفی میکنیم و امروز هم میخواهیم یه خاطره بازی داشته باشیم و به سراغ بهترین ساندویچ کثیف های تهران بریم که غذا خوردن در اون ها روزتون رو براتون میسازه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ساندویچ کثیف های تهران

ساندویچی فری کثیف

یکی از معروف ترین ساندویچی های پایتخت ساندویچی فری کثیف هست که در آموزش های مشتری مداریش همیشه و همیشه یه موضوع کاملا واضح و شفاف بوده و اون برخورد دوستانه با مشتری بوده و اگر شما زمان حیات زنده یاد فریدون مهربانی به این ساندویچی مراجعه کرده باشید روی گشاده و رفتار سرشار از محبت مالک این ساندوچی رو مشاهده کردید. ایشون همیشه مدعی بوده که برای ساخت سس هاش فرمول سری و ویژه داشته که خب مشتریان هم این موضوع رو تایید میکنن. این رو هم اضافه کنیم که انواع ساندویچ های گرم و سرد تو مغازه ی فری کثیف سرو میشه و شما میتونید با هر سلیقه ای در این ساندوچی از میل کردن غذاهای لذیذش لذت ببرید.

آدرس: نیلوفر(عشقیار)، پایین تر از میدان نیلوفر، نرسیده به خیابان آپادانا

بهترین ساندویچ کثیف های تهران

فست فود قدیمی آقای بهشتی

یکی دیگه از ساندویچی های معروف و کثیف توی تهران فست فود قدیمی آقای بهشتی هست که با گذشت سالیان طولانی از تاسیسش یه عالمه مشتری ثابت و قدیمی داره که خاطره بازی در این ساندویچی براشون از لذتبخش ترین کارهایی هست که توی زندگیشون انجام میدن. توی این ساندویچی سوسیس بندری، کوفته، کباب تابه ای، ساندویچ فیله مرغ، مغز و زبان، خوراک جگر و… سرو میشه و شما میتونید با سر زدن بهش در دنیای نوستالژی غرق بشید و متوجه گذر زمان نشید و برای دقایقی هر چند کوتاه از دغدغه های روزمره ی خودتون رهایی پیدا کنید.

آدرس: خیابان انقلاب، جنب دروازه دولت، خیابان خاقانی، نرسیده به دانشگاه خوارزمی

بهترین ساندویچ کثیف های تهران

ساندویچ شاپور(اغذیه فرد بلوار)

خب نوبت به ساندویچ شاپور میرسه که یکی از فست فودهای قدیمی پایتخت هست و بسیار به نام و پر آوازه هست. خیلی ها که به این فست فودی میرن برای میل کردن ساندویچ های بندریش میرن چرا که به این ساندویچ معروفه هر چند که شما میتونید انواع ساندویچ های کثیف ولی در عین حال لذیذ رو تو این ساندویچی ها میل کنید مثل ساندویچ سوسیس سیب زمینی، ساندویچ ماکارونی، جگر مرغ و… . این رو هم ذکر کنیم که غذاهای این ساندویچی علاوه بر لذیذ بودن بسیار هم خوش قیمت هستن پس با اکیپ رفتن به اینجا هم براتون بسیار با صرفه و اقتصادی خواهید بود.

آدرس: بلوار کشاورز، ضلع جنوب غربی، تقاطع خیابان فلسطین

بهترین ساندویچ کثیف های تهران

ساندویچ کریم پز

یکی از دلایل محبوبیت ساندویچ کریم پز این هست که غذاها رو به سرعت آماده میکنه و مثل بقیه ی ساندویچی های کثیف تهران طرفدارای بیشماری داره طوری که ازدحام مشتری های اون باعث ایجاد ترافیک میشه. کریم پز با وجود این که بیش از نیم قرن تجربه حضور در بازار رو داشته ولی همچنان غذاهاش با کیفیته و شما هیچ گونه افتی در اون مشاهده نمیکنید.

آدرس: بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار ابوذر، مقابل بیمارستان پیامبران

بهترین ساندویچ کثیف های تهران

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn