تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 19:49
21 بازدید
کد خبر : 337270

گاریدو با این کار می‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند/ دو مسئله باعث شرایط نامناسب سرخ‌پوشان مقابل پاختاکور بود

گاریدو با این کار می‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند/ دو مسئله باعث شرایط نامناسب سرخ‌پوشان مقابل پاختاکور بود

ابراهیم اسدی در خصوص وضعیت پرسپولیس در برابر پاختاکور گفت: پرسپولیس در دربی بازی سنگینی را پشت سرگذاشت و با وجود این که با توجه به برد برابر استقلال از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشت، از نظر بدنی یک مقدار خسته به نظر می‌رسید. فاصله زمانی بین دو بازی کم بود ضمن این

ابراهیم اسدی در خصوص وضعیت پرسپولیس در برابر پاختاکور گفت: پرسپولیس در دربی بازی سنگینی را پشت سرگذاشت و با وجود این که با توجه به برد برابر استقلال از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشت، از نظر بدنی یک مقدار خسته به نظر می‌رسید. فاصله زمانی بین دو بازی کم بود ضمن این که شرایط و کیفیت زمین در دیدار برابر پاختاکور اصلا خوب نبود و این دو مساله دست به دست هم داد تا برخلاف دیدار برابر استقلال، بچه‌ها مقابل حریف ازبکستانی خود شرایط خوبی نداشته باشند و در نهایت این دیدار با تساوی به پایان برسد.

وی ادامه داد: وضعیت کلی پرسپولیس خوب است فقط کادر و مربیان تیم باید با برنامه‌ریزی خوب شرایط فشردگی بازی‌ها و مشکلاتی که بابت این مساله به وجود می‌آید را برطرف کنند و این دوره پرفشار را با بهترین نتایج پشت سربگذارند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: فراز و نشیب برای هر تیمی وجود دارد مهم این است که اشکالات هر بازی شناسایی شده و برای بازی بعدی برطرف شود. پرسپولیس کادرفنی خوبی دارد که نشان داده است در مواقع لزوم می‌تواند مشکلات را برطرف کند. گاریدو کم کم ترکیب اصلی پرسپولیس را شناسایی کرده است و می‌تواند در این فصل پرسپولیس را قهرمان کند. در این میان حمایت هواداران و پیشکسوتان در هر شرایطی می‌تواند کمک بزرگی برای پرسپولیس باشد تا بتواند به هدف مهم خود در این دیدار دست پیدا کند.

اسدی در مورد بازی بعدی سرخ پوشان برابر چادرملو گفت: هر تیم و حریفی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود از انگیزه‌های زیادی برخوردار است و درست است که شاید تیم چادرملو به لحاظ مهره و تجربه با پرسپولیس قابل مقایسه نباشد اما بدون شک با انگیزه بالایی برابر ما قرار می‌گیرند و تیم باید در برابر این حریف باهوش و با تدبیر بازی کند. حیف که وضعیت استادیوم آزادی برای میزبانی از پرسپولیس مهیا نیست و در این بازی پرسپولیس نمی‌تواند در این ورزشگاه بازی‌های خانگی اش را برگزار کند، بدون شک بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت و مشکل است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn