تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 20:53
13 بازدید
کد خبر : 337329

تقسیم امتیازات در دیدار خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان | اخبار ورزشی

تقسیم امتیازات در دیدار خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال خیبر و گل‌گهر جمعه شب در قالب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با قضاوت مرتضی منصوریان به عنوان داور وسط، محمدعلی پورمتقی و امین زاهدی به عنوان کمک داور به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه نخست این دیدار ۲ تیم محتاطانه عمل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال خیبر و گل‌گهر جمعه شب در قالب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با قضاوت مرتضی منصوریان به عنوان داور وسط، محمدعلی پورمتقی و امین زاهدی به عنوان کمک داور به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست این دیدار ۲ تیم محتاطانه عمل کردند و توپ در میانه زمین در گردش بود و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم لرتباران چندین حمله را بر روی دروازه گل‌گهر طراحی کرده و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند اما حملات آنان نتیجه‌ نداشت و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تونی باتیستا، حسین ابرقویی، کوین بولی، احسان حسینی، آنتونی آکومو، فرید امیری، علیرضا دغاغله، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد قنبری، فراز امامعلی و حمیدرضا طاهرخانی یاران مارکو اورلیو در تیم خیبر خرم‌آباد بودند.

محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، عثمان اندونگ، مسعود زائر کاظمینی، نوید عاشوری، مجید عیدی، محمدمهدی زارع، علیرضا کاظمی، سامبو بولی و احمدرضا زنده‌روح نیز یاران مهدی تارتار در تیم گل‌گهر سیرجان بودند.

خیبر بیست و ششم مهرماه در دیدار آینده خود از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر مهمان چادرملو یزد خواهد بود و گل‌گهر سیرجان به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

لرتباران پیش از این دیدار با یک برد و سه باخت و ۲ مساوی، پنج گل زده و هفت گل خورده و کسب پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار داشتند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn