تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 0:04
6 بازدید
کد خبر : 337496

حسینی: کیفیت زمین فولادشهر ۲۵ سال پیش خیلی بهتر از الان بود

حسینی: کیفیت زمین فولادشهر ۲۵ سال پیش خیلی بهتر از الان بود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدمجتبی حسینی پس از پیروزی پرگل آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی خوبی برای ما بود و می‌دانستیم مقابل تیم بسیار خوبی بازی داریم. ما به موقع به گل رسیدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. وی در ادامه افزود: پس از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدمجتبی حسینی پس از پیروزی پرگل آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی خوبی برای ما بود و می‌دانستیم مقابل تیم بسیار خوبی بازی داریم. ما به موقع به گل رسیدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی در ادامه افزود: پس از زدن گل دوم انگیزه زیاد و اعتمادبه‌نفس گرفتیم و از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که فداکارانه و با دل و جان بازی کردند و این برد را به هواداران آلومینیوم که تا اینجا آمده بودند و دیگر هواداران و کارگران آلومینیوم اراک تقدیم می‌کنیم‌.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعیت چمن فولادشهر و مشکل چمن در ورزشگاه‌های کشور گفت: این معضلی است که در فوتبال ما به وجود آمده است و نمی‌دانم مدیریت این مسئله در دست کیست. من زمان حضور و مربیگری در پیکان به چمن میزبانی آن تیم اعتراض می‌کردم، اما به من می‌گفتند تو بهانه‌گیر هستی.

وی خاطر نشان کرد: من ۲۵ سال پیش به ذوب‌آهن آمدم و آن زمان که ما بازی می‌کردیم کیفیت چمن این ورزشگاه از الان خیلی بهتر بود. نمی‌دانم پس از ۲۵ سال چه عاملی باعث شده است که کیفیت الان چمن با آن زمان بسیار متفاوت باشد.

حسینی درباره پیروزی پرگل که برای تیمش رخ داد و اینکه فکر چنین نتیجه‌ای را می‌کرد یا خیر، تصریح کرد: اصلاً تصور نمی‌کردم این نتیجه رخ بدهد، اما از اینکه بازی خوبی خواهد شد مطمئن بودم. نتایج هفته‌های اخیر نشان‌دهنده کیفیت ما نبود و امشب شب خوبی برای ما شد و این از کیفیت ذوب‌آهن کم نخواهد کرد. آنها فشار زیادی آوردند و موقعیت‌هایی هم داشتند و این نتیجه ارزش‌شان را زیر سؤال نمی‌برد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پایان اظهار داشت: با توجه به همدلی تیم‌مان منتظر یک نتیجه خوب بودیم که امشب این شانس و اقبال به ما رسید و توانستیم با این اختلاف پیروز شویم. چیزی که در فوتبال مهم است این است که ناامید نشوید و تا لحظه آخر یکدل و متحد تلاش کنیم و نتیجه امروز حاصل همدلی تیم ماست.

/۱۷۴

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn