تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 0:08
30 بازدید
کد خبر : 337501

این گزینه خارجی برای استقلال شایعه است/ ۵ گزینه در باشگاه مطرح شده و مذاکرات فشرده در حال انجام است

این گزینه خارجی برای استقلال شایعه است/ ۵ گزینه در باشگاه مطرح شده و مذاکرات فشرده در حال انجام است

جامعه ورزشی آفتاب نو: پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی استقلال در تماسی تلفنی با برنامه‌های شب‌های فوتبالی درخصوص گزینه جدید سرمربیگری استقلال اظهار کرد:  چندین گزینه مطرح شده بود که از بین همه گزینه‌ها به ۴ ۵ تا گزینه رسیدیم و آقای سمیعی در حال مذاکرات فشرده‌ای با این گزینه‌هاست تا همانطور که به هواداران

جامعه ورزشی آفتاب نو:

پژمان ماندگاری مدیر روابط عمومی استقلال در تماسی تلفنی با برنامه‌های شب‌های فوتبالی درخصوص گزینه جدید سرمربیگری استقلال اظهار کرد:  چندین گزینه مطرح شده بود که از بین همه گزینه‌ها به ۴ ۵ تا گزینه رسیدیم و آقای سمیعی در حال مذاکرات فشرده‌ای با این گزینه‌هاست تا همانطور که به هواداران قول دادیم یک سرمربی خارجی خوب بیاوریم.

ماندگاری درباره زمان اعلام نام سرمربی جدید استقلال گفت: تا اوایل هفته آینده انشاالله گزینه ما مشخص خواهد شد و نام سرمربی جدید استقلال را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی استقلال درباره مطرح شدن نام پسیرو روی نیمکت استقلال و مطرح شدن مبلغ یک و نیم میلیون دلار توضیح داد: الان واقعا هیچ گزینه‌ای جدی نشده و نام بردن حرفه‌ای نیست. در مورد مبلغ‌ها شیطنت‌هایی از سمت ایجنت‌ها انجام می‌شود ولی خیلی از اسامی که از فضای مجازی می‌آید فقط در آن فضا شایعه است و اصلا گزینه مدنظر استقلال نیست و حتی یکبار هم این اسامی در باشگاه مطرح نشده است.

ماندگاری درباره مذاکره با استراماچونی و رد پیشنهاد استقلال ازسوی مربی ایتالیایی گفت: درباره استرا و قراردادش با شبکه ایتالیایی، فعلا پیشنهاد استقلال را نه قبول کرده و نه رد کرده است و تا دو سه روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn