تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 0:29
7 بازدید
کد خبر : 337519

به زودی تمرینات نساجی به قائمشهر می‌آید

به زودی تمرینات نساجی به قائمشهر می‌آید

بازدید:۱۳۸ مالک نساجی از تلاش این باشگاه برای انتقال تمرینات نساجی به قائمشهر خبر داد. به گزارش ایلنا، رضا حدادیان مالک نساجی در حاشیه دیدار تیمش برابر ملوان در خصوص بازگشت تمرینات نساجی به قائمشهر گفت: این موضوع سوخت و سوز ندارد و انشاالله تیم با حمایت‌های آقای خطیر به قائمشهر می‌آید و تیم انشاالله

بازدید:۱۳۸

مالک نساجی از تلاش این باشگاه برای انتقال تمرینات نساجی به قائمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا حدادیان مالک نساجی در حاشیه دیدار تیمش برابر ملوان در خصوص بازگشت تمرینات نساجی به قائمشهر گفت: این موضوع سوخت و سوز ندارد و انشاالله تیم با حمایت‌های آقای خطیر به قائمشهر می‌آید و تیم انشاالله رتبه‌های بالاتر را می‌آورد. اینکه چه زمانی تیم به قائمشهر می‌آید برعهده دکتر خطیر است. 

مالک نساجی ادامه داد: انشاالله همه کمک بکنید ولی حمایت مسئولین مهم است‌ این استادیوم را ما یک سال است رویش زحمت می‌کشیم. این چمن را که می‌بینید واقعا زحمت می‌کشیم که در این باران زمین خوب باشد.

او در مورد جایگاه حبرنگاران ورزشگاه وطنی عنوان کرد: من فکر می‌کنم خبرنگاران نیاز ندارند شیشه جلوی‌شان باشد و انشاالله آنها را برمی‌داریم و مثل مردم می‌نشینیم و یکدست شود.

حدادیان در مورد حمایت از ساکت الهامی گفت: قطعا از کادرفنی حمایت می‌کنیم و شما هم باید حمایت کنید. یک موقع این چرخ نمی‌چرخد و شما باید کمک کنید.

او در مورد سکوهای ورزشگاه وطنی گفت: برای سکوی جدید باید تقاضا باشد و وقتی نیست چرا اضافه کنیم. باید همین سکوها را بازسازی کنیم ولی فعلا همین ظرفیت کافی است.



انتهای پیام/

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn