تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 0:52
8 بازدید
کد خبر : 337540

با وحدت مسلمانان استکبار جهانی نمی‌تواند در منطقه جایگاهی داشته باشد

با وحدت مسلمانان استکبار جهانی نمی‌تواند در منطقه جایگاهی داشته باشد

جامعه ورزشی آفتاب نو: اسماعیل کوثری، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه، اظهارداشت:  در رابطه با بحث وحدت مسلمان‌ها این چنین است که اگر به معنای واقعی این وحدت به وجود آید، هرگز استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل، نمی‌توانند در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

اسماعیل کوثری، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه، اظهارداشت:  در رابطه با بحث وحدت مسلمان‌ها این چنین است که اگر به معنای واقعی این وحدت به وجود آید، هرگز استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل، نمی‌توانند در این منطقه جایگاهی داشته باشند.

وی گفت: غربی‌ها علی‌رغم اینکه جنایت‌های بسیار خبیثانه‌ای را انجام دادند، طلبکارند و به دنبال تفرقه اندازی میان کشورهای مسلمان هم هستند. اگر الان کشورهای مسلمان و عرب می‌آمدند و مسیرهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را بر صهیونیسم بین‌الملل می‌بستند، اصلاً چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد که بتواند در این منطقه این همه جنایت کند و نزدیک به ۴۲ هزار نفر را فقط در این یک سال به شهادت برساند. 

کوثری افزود: این میزان از کشتار کودکان، زن‌ها و غیرنظامیان ایجاب می‌کند که وحدت و انسجام را به عنوان یکی از ضروریات برای کشورهای مسلمان مد نظر داشته باشیم. ما مسلمان‌ها باید این کار را انجام دهیم  و انشالله این موضوع را عملیاتی کنیم و قطعاً اگر این مسئله صورت بگیرد آن وقت باعث می‌شود که به اصطلاح دیگر چنین جرثومه‌ی فسادی در منطقه وجود نداشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نام فلسطین را حذف کرد و نام رژیم نامشروع اسرائیل را جایگزین کرد و در سازمان ملل این را به رای گذاشت. آنها مردم فلسطین را چه مسلمان‌ها چه مسیحی‌ها و حتی یهودیان را آواره کردند و امروز با سختی در حال سپری زندگی هستند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد:  قوانین بین‌المللی هم این را می‌گوید که هر کشوری که به آن ظلم و تعرضی صورت گرفته و منافع و امنیت ملی آن نقض شده می‌تواند در قالب حق دفاع مشروع خود اقدام کند. تا کنون هیچ‌گاه سازمان ملل و شورای امنیت با ناکارآمدی که از خود نشان دادند، نتوانستند در راستای احقاق حقوق ملت فلسطین گامی بردارند و جلوی ماشین کشتار رژیم صهیونیستی و نسل کشی مردم فلسطین را بگیرند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn