تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 7:49
23 بازدید
کد خبر : 337805

ایجاد شرکت مستقل با هدف چابک سازی فعالیت های پالایشگاه تبریز

ایجاد شرکت مستقل با هدف چابک سازی فعالیت های پالایشگاه تبریز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: در این بازدید، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های انجام‌شده و ظرفیت‌های ایجادشده توسط مدیران پالایشگاه ارائه شد. مهندس هاشمی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته، بر انتظارات سهامداران تأکید کرد و دستوراتی برای توسعه و افزایش سودآوری پالایشگاه صادر کرد. بخش مهمی از این بازدید به بررسی واحد اختلاط روغن پالایشگاه اختصاص

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: در این بازدید، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های انجام‌شده و ظرفیت‌های ایجادشده توسط مدیران پالایشگاه ارائه شد. مهندس هاشمی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته، بر انتظارات سهامداران تأکید کرد و دستوراتی برای توسعه و افزایش سودآوری پالایشگاه صادر کرد.

بخش مهمی از این بازدید به بررسی واحد اختلاط روغن پالایشگاه اختصاص یافت که با تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاه‌های مدرن به منظور تولید روغن‌های پایه متنوع و به‌روز تأسیس شده است. مهندس هاشمی در این خصوص، دستورات لازم برای ایجاد یک شرکت مستقل زیرمجموعه پالایشگاه (spin-off) را صادر کرد. این اقدام با هدف چابک‌سازی فعالیت‌های جانبی پالایشگاه، از جمله تولید روغن موتور و سایر محصولات، و در راستای افزایش سودآوری صورت می‌گیرد.

مدیرعامل هلدینگ پارسیان تأکید کرد که این شرکت مستقل با هدف همسویی با سیاست‌های رقابتی بازار و افزایش انعطاف در تحقیق و توسعه محصولات، به‌ویژه در زمینه تنوع نیازها و تقاضای بازار، ایجاد خواهد شد.

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn