تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 8:22
9 بازدید
کد خبر : 337840

گاریدو با هیچکس شوخی ندارد/ قلم قرمز سرمربی اسپانیایی روی نام ۳ بازیکن سرشناس!

گاریدو با هیچکس شوخی ندارد/ قلم قرمز سرمربی اسپانیایی روی نام ۳ بازیکن سرشناس!

به گزارش آفتاب نو، با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتری تنها می‌توانند ۷ بازیکن بزرگسال روی نیمکت داشته باشند و ملزم به استفاده از دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست خود برای هر بازی هستند. قانونی که صدای خیلی از سرمربیان را در آورده و تیم‌های لیگ برتری را وارد

به گزارش آفتاب نو، با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتری تنها می‌توانند ۷ بازیکن بزرگسال روی نیمکت داشته باشند و ملزم به استفاده از دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست خود برای هر بازی هستند. قانونی که صدای خیلی از سرمربیان را در آورده و تیم‌های لیگ برتری را وارد چالش کرده است. تیم‌های پر ستاره مجبورند چند بازیکن سرشناس خود را برای هر بازی خط بزنند و پرسپولیس هم یکی از آن‌هاست.

قرمزها درحالی امروز باید به مصاف چادرملو بروند که امید عالیشاه کاپیتان خود را در اختیار ندارند و مرتضی پورعلی گنجی بعد از رفع مصدومیتش وارد لیست پرسپولیس شد و در اختیار کادر فنی این تیم قرار گرفت. پرسپولیس در حالی با ۲۱ بازیکن برای بازی با چادرملو به اردو رفت که از اردوی پرسپولیس خبر رسیده نام سه بازیکن شاخص این تیم در لیست بازی مقابل چادرملو دیده نمی‌شود.

عیسی آل‌کثیر، محمد خدابنده‌لو و سعید صادقی در پایان تمرین آخر پرسپولیس نام‌شان از لیست بازی با چادرملو خارج شد. همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب سرخپوشان نامش در لیست دیده می‌شود که در نوع خودش جالب است. خط خوردن ۳ بازیکن سرشناس پرسپولیس ممکن درحالی رقم خورد که گاریدو در بازی‌های قبل هم نشان داد با کسی شوخی ندارد و هر کسی در تمرینات بهتر کار کند در لیست قرار خواهد گرفت. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn