تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 10:03
19 بازدید
کد خبر : 337940

استقلال به مصاف یک تیم همیشه بازنده می‌رود/ هوادار فرصتی برای دوپینگ هواداران

استقلال به مصاف یک تیم همیشه بازنده می‌رود/ هوادار فرصتی برای دوپینگ هواداران

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، جدا از حضور سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی استقلالی تیم هوادار در راس کادر فنی حریف بعدی استقلال باید گفت بازیکنان تیم هوادار قطعاً انگیزه‌های زیادی برای دیدار مقابل استقلال دارند که این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد. سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت تیم استقلال می‌داند

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، جدا از حضور سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی استقلالی تیم هوادار در راس کادر فنی حریف بعدی استقلال باید گفت بازیکنان تیم هوادار قطعاً انگیزه‌های زیادی برای دیدار مقابل استقلال دارند که این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد.

سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت تیم استقلال می‌داند تیمش در چه شرایطی قرار دارد و به احتمال زیاد با ارائه یک سیستم تهاجمی برای به ثمر رساندن بیشترین گل در مصاف مقابل هوادار، استقلال را باید به میدان بفرستد تا شاید هواداران بعد از مدتها نفس راحتی بکشند.

نگاهی به نتایج اخیر تیم هوادار مقابل استقلال مشخص می‌کند این تیم در بازی‌های آخر خود مقابل استقلال بارها باخته و در دیدار برگشت فصل بیست و دوم تیم سابینتو ۶ بار دروازه‌ این حریف را باز کرد که این‌ها همه می‌تواند یک انگیزه خوب برای بازیکنان استقلال باشد تا در مصاف امروز مقابل هوادار با انگیزه بیشتری برای از پیش رو برداشتن این تعریف به میدان بروند.

از سوی دیگر اگر شایعات مربوط به اختلافات برخی بازیکنان با جواد نکونام حقیقت داشته باشد امروز مشخص می‌شود که تعدادی از آنها با جان و دل برای موفقیت استقلال و سهراب بختیاری‌زاده تلاش کنند که این هم می‌تواند یکی از عوامل احتمالی برتری استقلال مقابل تیم هوادار به شمار برود.

تیم استقلال پس از بازی امروز تعطیلات خوب و نسبتا طولانی در پیش دارد تا دیدارهای تیم ملی در چهارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شود که این فرصت می‌تواند هم برای سهراب بختیاری‌زاده و هم برای مدیران باشگاه استقلال زمان خوبی برای اجرای برنامه‌هایشان در روزها و هفته‌های آینده باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn