تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 10:16
7 بازدید
کد خبر : 337955

امام مقاومت جهانی

امام مقاومت جهانی

معزالمومنین، رهبر جهانی معزز منتظران موعود موجود(عج)، قائد انقلاب جهانی اسلامی در نماز جمعه اخیر، عزای حسینی‌اش را در شهادت علمدارش چون ماه کامل تابان در شب دیجور ظلمانی غیبت، به نمایش وجوب ایستادگی توحیدی و پیوستگی و ولایت اسلامی برای جلب رحمت و نتیجه عزت در این بندگی بدل کرد و با فصاحت و

معزالمومنین، رهبر جهانی معزز منتظران موعود موجود(عج)، قائد انقلاب جهانی اسلامی در نماز جمعه اخیر، عزای حسینی‌اش را در شهادت علمدارش چون ماه کامل تابان در شب دیجور ظلمانی غیبت، به نمایش وجوب ایستادگی توحیدی و پیوستگی و ولایت اسلامی برای جلب رحمت و نتیجه عزت در این بندگی بدل کرد و با فصاحت و برهانی قاطع بنا به عقل و سنت و قوانین قرآن و حتی قوانین موجود جهانی اثبات کرد پیوند و دفاع از استقلال مسلمانان برابر تجاوز و غصب کفار ظالم و یاری ما به ستم‌دیده‌ها و بر هر ملت مسلمان که بر او ستم می‌رود، تکلیف هر موحدی است.

 

تکلیف راهنما برای آینده جبهه مقاومت
رهبر معزز به پیروی از امام همامش (علیه‌السلام) و عمه والامرتبه‌اش با خرد و شجاعت حیدری، ‌داغ ازپاافتادگی را بر دل کفار حربی و اهل سازش و اذناب نهان‌روش‌شان گذاشت و باز نشان داد این مقاومت مرگ و زندگی تا ظهور امام عزت(عج) و پیروزی جهانی حق علیه باطل ممتد است و قطعا ذلت و ترس و قبول داوطلبانه بردگی و نوکری کفر ربطی به ایمان و موُمنان ندارد. همه آنچه ایشان از راه طی‌شده و مقاومت و شهادت و راه آینده متکی بر ایمان و معرفت درخشان قرآنی و عزت جهانگیر و حکمت محکم پیگیر بیان کردند، تکلیف و معرفت راهنما برای آینده جبهه مقاومت و مسلمانان جهان را تبیین کرد .
باید بگویم در حقیقت این هدایت یک حقیقت عینی و اسوه برای ما داشت و تجسمش، روح زنده سیدنصراللهی بوده و باید اسوه بی‌خدشه ما باشد. او علم و پرچم این گفتار رهبری و ولی فقیه مسلمین جهان و یاران مهدی موعود(عج) بوده است. او ستاره‌ای در حلقه ستارگان راهنماست؛ ستارگانی که جهان ظلم و ظلمات کنونی را روشن کرده‌اند، چون‌ سردار حاج قاسم بزرگ و رهبر بزرگوار فلسطین اسماعیل مقاومت، برادرمان شهید هنیه و جلوداران و مجمع‌الکواکب مقاومت چون امام موسی صدر و شقاقی و رنتیسی و سیدعباس موسوی و مغنیه و شکر و فرماندهان شهید دیگر که انوارشان از یاران عاشورا تا شیخ فضل‌ا… ادامه یافته و با امام راحل در عصر تاریک و کفرزده معاصر انفجار نورش جهانی شده و امروز سیدنصرا… زنده‌بودن جهانگیر حقانیت مقاومت ضداستکباری را علیه هر سازش غربگرایان ترس‌زده و متزلزل در توحید جار زده است… .

 

اسوه سپاه عبودیت
گویی سید و سرور شهید ما، نصرا…، آقا، ماه تمام به قواره این آرمان و انوار کلام ولی و امام ما حضرت آقا خامنه‌ای بزرگ تراشیده شده بود و مقاومت اسلامی در جهان هیچ رهبری جز خامنه‌ای برای پیروی نصرا…‌وار در حال حاضر نمی‌شناسد و گویی همه سخن رهبر عزیز مقاومت جهانی، تجسد و عینیت زنده خود را هم امروز در سیدحسن، این شهید حی و حاضر میان ما می‌یابد که درس‌های امام خود را به‌طور زنده به نمایش می‌نهد. حالا او اسوه سپاه عبودیت می‌شود و ادامه حتمی می‌یابد و شالوده مقاومت هلاک‌ناپذیر را فاش می‌سازد و این بنیان استوار ایستادگی تا نابودی صهیونیسم و سپس ظلم جهانی در کلام رهبری ریشه‌هایی آسمانی و نابودنشدنی دارد.

 

توحید شالوده ایمانی اصیل مقاومت
سخن رهبری از یک شالوده ایمانی اصیل و زنده آغاز شد. این وجه از توحید، کاملا مرتبط با مسأله کنونی درباره مقاومت آشتی‌ناپذیر در برابر ظلم و کفر جهانی روشنگری کرد. از توحید مرتبط با عزت و حکمت. در این توحید شالوده اصل دوم حق استقلال مسلمانان معنا گشت. 
در این خطبه تابان و پرشور، ایمان و خرد و آگاهی و راه‌نمایی، ژرف ترین معرفت توحید، در رساترین و ساده‌ترین سخن بلیغ، بیان و تبیین شد. توحید، همان «ما خدا را داریم»، روح این سخنان نورانی رهبر عزیز بوده است. توحید امروز یعنی اسلام و سید‌حسن خود نماد واقعی توحید اسلام ناب، در معرفت و عمل به آن در عصر سیطره کفر مدرن بود و وجود مقاومت است، توحیدی نکشتنی و شکست‌ناپذیر؛ چه پیروز شویم و چه شهید که پیروزی برتر است. 
چهره دیگر توحید در عزای توانفرسای سید‌حسن ما، دیدار چهره جلالی ایمان توحیدی است. در ژرفای قصه پیامبران و اوصیای معصوم پیامبر اعظم و خاتم جهان صلوات‌ا…‌علیهم، رازی توحیدی نهفته است و آن است که ما باید در ایمان عبور کنیم از اسماء و صفات ولو اسم جامع ا… که تجلی آن رسول اکرم و دنباله کوثر تا امروز، یعنی چشمه جوشان بنت معصومه او، سیده النساء‌العالمین و وصی او مولا علی امیرالمومنین و فرزندان معصوم او ائمه‌الهدی و امام حی عج و منتظر است صلوات‌ا… علیهم و باید سجده کنیم تنها بر ذات نام‌ناپذیر هو.

 

عزت رهایی‌بخش
یعنی خدا یکی است و ما خدا را داریم .خداوند غیرت می‌ورزد بر این ذات حق. چنین است که همه هستی را ذلیل اسمای الحسنی‌اش می‌کند و اما اسماء را خاضع و خاکسار محض و عبد ذلیل ذات فناناپذیر معبودشان به‌تماشا می‌نهد. حقیقت کامل این مقام عبد خالص در اصل تنها از اهل عصمت برمی‌آید و کسی را جان‌ تحملش نیست. تحمل و ماجرای علی و فاطمه و قالوا بلی‌ی آنان، علی‌رغم اطلاع از ابتلائات هولناک و سرنوشت فرزندان دلبندشان و اطلاع از کربلا و عاشورا و دیگر سرنوشت‌های معصومین علیهم السلام تا اضطرار طولانی و حمل رنج‌ها و بار درد بر قلب امام زمان عج از چه کس بر می‌آید؟ و جلودار این صبر تا امروز خود رسول‌ا… است که شاهد امت خود است. خدا همه قوایش را به حسین می‌دهد و اما حسین را در نعل‌کوب اسبان تازه نعل‌شده به تماشا می‌نهد و حسین برابر رب خاک و به هیچ بدل می‌شود و هرچه از او می‌ماند خداست و وجه‌ا… است. سپس همو را، پروردگار یکتا، چهارده قرن و تا قیامت و در قیامت غرق پرتو عزت خود به تماشا می‌نهد. یعنی تنها قدرت قائم بالذات خداست. رحمت خدا بر او می‌بارد در قامت عزت رهایی‌بخش و ‌کشتی نجات. این کوبیدن و همه رنج‌ها و آن‌ بهای ایثار محض و بر سر پیمان بودن و بندگی ناب در سرنوشت فرزندان حسین صلوات‌ا… علیه و به‌تبع آنان در مومنان خالص هم تکرار شده و جلالش را در تقدیر شکوهمند قیامت صغری و ظهور امام منجی موجود موعود بازمی‌نماید. 

 

یاد یاران مقاومت
انقلاب اسلامی جهانی هم از اول در ایران بهترین فرزندانش را قربان کرد و بارها در اوج پاکبازی تجربه کرد که خود هیچ بوده و هر لحظه در معرض نابودی است و وقتی به این مقام رسید آنگاه خداوند با مدد خود آنان را پیروز کرد. امام ما خامنه‌ای، از مطهری، بهشتی، رجایی، مدنی، باهنر، صدوقی و سلیمانی انبوه شهدای بی‌بدیل تا امروز حرف زد که عزای آنان برای مردم مومن ما عزای حسینی و شوق مبارز استوارتر بود و ‌نه افسردگی و شکستگی.
سید‌حسن نصرا… اسوه نبوغ فرماندهی و شور بی‌پایان و بیان شگفت بلیغ بود که جهان را متحیر می‌کرد. او ضمنا نشان نام جلالی و یکتا و بی‌رقیب الهی بود که همه عزت از اوست. او در تابش جلال خداوند یک دم، تبدیل به جنازه‌ای می‌شود که همه توان‌های عینی و‌ جسمی او خاکستر می‌شود. اما وقتی آن همه نبوغ و پیروزی و قدرت «من» او محو گشت و او در خدا فانی شد، خداوند این نمایش یگانه قدرت الهی‌اش را بدل می‌کند به مملو کردن جهان از روح سیدحسن و این آغاز حیات جاودان و عزت و پیروزمندی اوست در سایه امام و ولی عصر(عج).

 

سیدحسن شعر رویاهای صادقه
این قصه توحید در کلام رهبر و در نمایش هستی سید‌نصرا… روح همه سخن اوست و همه قدرت‌های دیگر زاده این عبودیت است و درسی برای ما؛ این‌که راه عزت تنها عبودیت و توحید ناب است و این از استقامت حاصل می‌شود. موضوع موحد بودن و باور به پاکبازی است وگرنه هر زمان مقتضای دارد. مشکل فرستندگان بت غرب و قدر فرعونی و مستکبر در آن نیست که اهل مذاکره با خصم خدا و کفار در موقعیت مقتضی هستند. مشکل درک‌شان و ترس‌شان نه از خدا، بلکه از آمریکاست و خود را حافظ جان و مال ملت می‌دانند و نه خدا را و مرگ و زندگی را به‌دست بت اعظم و تدبیر سازش خود می‌دانند نه ادای تکلیف الهی.
بنده سرمایه‌داری جهانی، شیطان بزرگ، شدیدترین دشنام‌های دروغین و انقلابی‌نمایی را علیه اسرائیل غاصب و یک خبیث شیطان به زبان جاری می‌سازد و در همان حال عضو ناتوست و پیمان نظامی با اسرائیل دارد و غذا و کالاهای مورد نیاز او را در بحبوحه جنایت صهیونیستی‌ها برایشان می‌فرستد. چیزی که چنین نهان‌روشانه غربگرایان چاکر غرب درک‌ نمی‌کنند حقیقت وجود موحد آقا، سیدحسن نصرا… آقای شهید ماست. او یک‌تنه شور ده چه‌گوارا جوان و اشتیاق یک جهان انقلابیون شعله‌ور از گرمای اعتقاد و نیروی و انگیزه تکاپو را داشت‌. او خود شعر و کلمه رویاهای صادقه بود و کلماتش جهان را دچار افسون زیبایی بهت‌انگیز می‌کرد و میراث پدر و مولایش را در سجع داشت. او نبوغ یک دانشمند را در کشف استراتژی و تاکتیک‌های منکوب‌کننده خصم تا دندان مسلح غرق آخرین سلاح‌های آمریکایی در مغز نهان داشت و در عرصه سیاست می‌توانست رقیب را غافلگیر و کیش و مات کند. او صدای رسای شجاع مستضعفان ناتوان از فریاد بود. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn