تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 10:35
9 بازدید
کد خبر : 337971

فرناندز: هرگز در مقاطع دشوار از مسئولیت شانه خالی نکرده ام

فرناندز: هرگز در مقاطع دشوار از مسئولیت شانه خالی نکرده ام

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، برونو فرناندس در جریان تساوی ۳-۳ پنجشنبه شب منچستریونایتد مقابل پورتو در هفته دوم فصل جدید لیگ اروپا در دقیقه ۸۱ در حالی که شیاطین سرخ ۲ بر یک در نتیجه عقب بودند، از زمین بازی اخراج شد تا برای دومین بازی متوالی با کارت قرمز جریمه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برونو فرناندس در جریان تساوی ۳-۳ پنجشنبه شب منچستریونایتد مقابل پورتو در هفته دوم فصل جدید لیگ اروپا در دقیقه ۸۱ در حالی که شیاطین سرخ ۲ بر یک در نتیجه عقب بودند، از زمین بازی اخراج شد تا برای دومین بازی متوالی با کارت قرمز جریمه شود و این نشان می‌دهد او به لحاظ روانی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. برونو در جریان شکست خانگی ۳ بر صفر یکشنبه هفته پیش مقابل تاتنهام هم در دقیقه ۴۲ از زمین بازی اخراج شده بود.

کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد در این خصوص گفت: این مقطعی دشوار و یکی از سخت‌ترین برهه‌ها برای تیم و البته من است. در این حدود پنج سالی که در منچستریونایتد هستم، فراز و نشیب‌ها و لحظات خوب و بدی را تجربه کرده‌ام. شخصاً همیشه چالش‌ها و ناملایماتی در دوران حرفه‌ای‌ام داشته‌ام و چیزی که هرگز اتفاق نیفتاده، این بوده که در مقاطع دشوار سکوت نکرده‌ام و از مسئولیت‌ها شانه خالی نکرده‌ام.

فرناندز ۳۰ ساله افزود: می‌دانم که این حرفم به نظرم کلیشه‌ای می‌آید و بیشتر هواداران منچستریونایتد از شنیدنش خسته خواهند شد اما هیچ‌کس بیشتر از من بابت فرم فعلی‌ام ناامید و ناراحت نیست. حتی در این لحظه، از همه شما که پیام‌های مثبت و اعتقادی به من و تیم فرستاده‌اید، قدردانی می‌کنم.

برونو فرناندز که در سال ۲۰۲۰ از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، تاکنون در ۲۴۳ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار ۷۹ گل‌زده و ۷۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است و در این مدت با این تیم یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را تجربه کرده است.

کاپیتان منچستریونایتد به خاطر محرومیت بازی فردا (یکشنبه) با استون‌ویلا در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس و بازی با فنرباغچه در لیگ اروپا (۳ آبان) را از دست خواهد داد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn