تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 14:05
7 بازدید
کد خبر : 338177

سرخ پوشی ادامه دار شاخص بورس

سرخ پوشی ادامه دار شاخص بورس

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران به روند نزولی هفته گذشته خود ادامه داد و با افتی ۰.۳۸ درصدی به در آستانه از … در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران به روند نزولی هفته گذشته خود ادامه داد و با افتی ۰.۳۸ درصدی به در آستانه از

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران به روند نزولی هفته گذشته خود ادامه داد و با افتی ۰.۳۸ درصدی به در آستانه از …

سرخ پوشی ادامه دار شاخص بورسسرخ پوشی ادامه دار شاخص بورس

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران به روند نزولی هفته گذشته خود ادامه داد و با افتی ۰.۳۸ درصدی به در آستانه از دست دادن کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی قرار گرفت.

افت ۸۱۰۰ واحدی شاخص کل در حالی به دست آمد که شاخص هم‌وزن هم امروز همراستا با شاخص اصلی بازار کاهش ارتفاع داد و با از دست دادن کانال ۷۰۰ هزار واحدی کمترین سطح خود از دوم مهر رسید. 

در پایان معاملات امروز که با سرخپوشی بیش از ۹۰ درصد نمادهای بازار همراه بود، در مجموع حدود ۳۷۰۰ میلیارد تومان ارزش معاملات بورس بود و سه نماد فولاد، فملی و حکشتی بیشترین سهم را در منفی شدن شاخص کل بورس داشتند. در سمت دیگر روند مثبت وپارس و کنور هم نتوانست شاخص کل را از منفی بودن نجات دهد.

در فرابورس هم سه نماد آریا، فزر و فصبا بیشترین تاثیر منفی و سه نماد انتخاب، آردینه و کرومیت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشتند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn