تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 16:07
39 بازدید
کد خبر : 338299

باشگاه پرسپولیس پرونده بیرانوند را به دادگاه CAS می‌برد

باشگاه پرسپولیس پرونده بیرانوند را به دادگاه CAS می‌برد

به گزارش آفتاب نو، همان طور که می دانید بالاخره پس از ۴ ماه حکم پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیراوند را اعلام شد و کمیته وضعیت با صدور رایی عجیب بیرانوند را محکوم اعلام کرد اما محرومیت او را تعلیقی در نظر گرفت تا بیرو حتی یک جلسه هم بابت فسخ غیرقانونی قراردادش

به گزارش آفتاب نو، همان طور که می دانید بالاخره پس از ۴ ماه حکم پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیراوند را اعلام شد و کمیته وضعیت با صدور رایی عجیب بیرانوند را محکوم اعلام کرد اما محرومیت او را تعلیقی در نظر گرفت تا بیرو حتی یک جلسه هم بابت فسخ غیرقانونی قراردادش محکوم نشود.

این حکم نه تنها اسباب نارضایتی هواداران پرسپولیس بلکه مدیران باشگاه پرسپولیس را نیز فراهم کرده است به گونه ای که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به معاونان حقوقی باشگاه تاکید کرده اعتراض خود در مورد این پرونده را به کمیته استیناف ارجاع داده و اگر پاسخ موردنظر خود را از استیناف دریافت نکردند باید حکم به دادگاه جهانی ورزش CAS ارجاع داده شود.

مدیران پرسپولیس تاکید دارند در صدور این حکم شبهاتی وجود دارد و نکته مبهم و مجهول موجود در رأی صادره کمیته وضعیت به جز تعلیقی اعلام شدن حکم محرومیت این بازیکن به باشگاه تراکتور برمی گردد. پرسپولیسی ها تاکید دارند در شرایطی که کمیته وضعیت در رأی خود تاکید کرده برای پرداخت جریمه باشگاه تراکتور باید تضمین دهد پس چرا به عنوان باشگاهی که بیرانوند را اغوا کرده، حکمی علیه این باشگاه صادر نمی‌شود.

به هر روی باشگاه پرسپولیس موراد اعتراض خود را طی ۴۸ ساعت آینده تکمیل کرده و به کمیته استیناف ارجاع خواهد داد و طبق تاکید درویش اگر حکم مناسبی صادر نشود این پرونده باید به دادگاه CAS برود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn