تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 17:46
11 بازدید
کد خبر : 338399

این تیم مدعی قهرمانی است

این تیم مدعی قهرمانی است

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: همانطور که پیش‌تر عنوان کرده بودم، رقابت‌های لیگ برتر هفته به هفته زیباتر و حساس‌تر دنبال می‌شود. ما یک روند خوب در دو هفته اخیر داشته‌ایم و با توجه به هماهنگی بیشتر بازیکنان و تمریناتی که

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: همانطور که پیش‌تر عنوان کرده بودم، رقابت‌های لیگ برتر هفته به هفته زیباتر و حساس‌تر دنبال می‌شود. ما یک روند خوب در دو هفته اخیر داشته‌ایم و با توجه به هماهنگی بیشتر بازیکنان و تمریناتی که داشتیم، برای این بازی آماده هستیم. مطمئنم که این مسابقه با توجه به شکل بازی هر دو تیم و با استقبالی که هواداران تبریزی از بازی‌های‌شان دارند، تماشاگرپسند و جذاب خواهد بود.

وی درباره وضعیت حریف فردای تیمش تصریح کرد: تراکتور با حضور آقای اسکوچیچ در این فصل فوتبالی روان بازی می‌کند و با ۱۳ امتیازی که گرفته خودش را به‌عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده است و از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و تا اینجا برای حریفانش مشکل‌ساز بوده. با این شرایط قطعاً فردا بازی سختی خواهد بود، اما در طرف مقابل ما هم با تمرکز و برنامه‌ریزی به میدان می‌رویم.

گل‌محمدی در پایان خاطر نشان کرد: از باشگاه تراکتور به خاطر همکاری که با ما و برای در اختیار قراردادن زمین تمرینی داشتند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: ویدیو| شوکه شدن گزارشگر و کارشناس فوتبال برتر از حکم عجیب بیرانوند

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn