تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 21:00
32 بازدید
کد خبر : 338579

گاریدو: پرسپولیس، مستحق پیروزی بود

گاریدو: پرسپولیس، مستحق پیروزی بود

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با چادرملو گفت: همیشه چیزی که در مسابقات حرفه‌ای فوتبال تحلیل می‌شود، نتیجه مسابقه است. در فوتبال چیزی که ارزش دارد، بردن و پیروزی است. بازی کوچک و ساده‌ای نبود، من از این برد خوشحالم. در برخی مسابقات مثل دیدار امروز باید ۱۰۰ درصد توانمان را

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با چادرملو گفت: همیشه چیزی که در مسابقات حرفه‌ای فوتبال تحلیل می‌شود، نتیجه مسابقه است. در فوتبال چیزی که ارزش دارد، بردن و پیروزی است. بازی کوچک و ساده‌ای نبود، من از این برد خوشحالم. در برخی مسابقات مثل دیدار امروز باید ۱۰۰ درصد توانمان را بگذاریم زیرا که سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. 

وی ادامه داد: هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند، مسابقه فصلش را انجام می‌دهد. ما این را می‌پذیریم و بازیکنان نیز این موضوع را می‌دانند. بازیکنان ما می‌دانند که پیراهن پرسپولیس بر تن آنهاست و باید بیشتر از حریف بجنگند. مطمئناً برای پیروزی مقابل حریف باید شور و حرارت بیشتری داشته باشند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: چادرملو واقعا تیمی پیچیده و سخت‌گیری است. خیلی خوب کار کرد و خیلی خوب پرس کرد و ضربات آزاد خوبی می‌زند و فصل را نیز خوب آغاز کرده است.

برای من بازی‌های کوچک وجود ندارد

گاردیو گفت: قبل از بازی ما می‌دانستیم که جدال سختی پیش رو داریم. تیم ما خیلی خوب کار کرد و کم‌کم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. در نیمه اول ۳ موقعیت گل داشتیم. در نیمه اول ما راهمان را می‌دانستیم که چطور برنده بازی شویم. در نیمه دوم کنعانی به مشکل برخورد. می‌دانستیم که باید بیشتر توپ ارسال کنیم به زمین حریف و با همان شیوه به گل رسیدیم. سانتر کردن توپ و رسیدن به محوطه جریمه حریف و می‌دانستیم تیم حریف در دقایق پایانی خیلی عقب می‌کشد. 

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: همین اتقاق در بازی آخر لیگ قهرمانان رخ داد و ما امروز با صبر بیشتری بازی کردیم. در دقایق پایانی بیشتر شور و علاقه داشتیم که برنده شویم و به نظرم مستحق پیروزی بودیم.

 وی تصریح کرد: برای من بازی‌های کوچک وجود ندارد و امروز باید همه خوشحال باشیم و برای این پیروزی که برای ما خیلی مهم است، جشن بگیریم. نسبت به رفتار و عملکرد تیم در داخل زمین نیز راضی هستم.

تیم باید تا آخرین لحظه با آرامش به گلزنی فکر کند

گاردیو به هنگام پاسخ به سوالات خبرنگاران نسبت به اتفاقی در نشست خبری عصبانی شد و گفت: از من انتظارات زیادی در نشست‌های خبری دارید ولی انتظار ندارید که بچه‌ها سر جای خود قرار بگیرند. من می‌توانم الان بروم و انتظار دارم که به نشست خبری احترام گذاشته شود زیرا که من سوالات را متوجه نمی‌شوم!

گاریدو در پاسخ به این سوال که پرسپولیس عجولانه کار نکرد، گفت: موضوع مهم پافشاری کردن است و اینکه بتوانیم ادامه بدهیم. ما می‌توانیم در دقایق پایانی به گل برسیم ولی مهم این است که به گلزنی ادامه دهیم. با وجود اینکه سختی بازی‌ها را می‌دانیم شاید در آخرین حرکت به گل برسیم. مهمترین نکته این است که تیم تا آخرین لحظه با آرامش به گلزنی ادامه داد، دقیقا برخلاف بازی پایانی در لیگ قهرمانان آسیا. 

سرمربی پرسپولیس گفت: در آخرین بازی لیگ نخبگان ما ۵ تعویض داشتیم ولی نتوانستیم موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. به نظرم تفاوت اینجاست و بازیکنانی که در دقایق پایانی به زمین وارد شدند، شور و علاقه بیشتری برای گلزنی داشتند.

می‌خواهم در زمین خودمان بازی کنیم

سرمربی پرسپولیس در رابطه با VAR گفت: من نمی‌توانم نظری بدهم!وی در رابطه با تفاوت شهر قدس و تختی گفت: من این مسئله را تکرار کرده‌ام که واضح است باید در بهترین ورزشگاه‌ها بازی کنیم. هم از نظر کیفیت چمن و هم حضور هواداران، ما تشکر می‌کنیم از ورزشگاه‌هایی که ما را پذیرا هستند و همچنین هواداران. امروز هواداران نیز به ما کمک کردند که پیروز زمین باشیم. جو امروز خیلی خوب بود و هواداران تاثیرگذار بودند و فکر می‌کنم زمین می‌تواند خیلی بهتر شود. 

گاریدو تصریح کرد: به عنوان یک سرمربی می‌دانم که جو به چه شکل است وقتی در زمین خودمان بازی می‌کنیم ولی به عنوان سرمربی این امتیاز را ندارم. من می‌خواهم که این امتیاز را داشته باشم. می‌خواهم در زمین خودمان بازی کنیم.

جانشینان خوبی برای مصدومان داریم

گاریدو در خصوص مصدومیت اورنوف و کنعانی زادگان اظهار داشت: اورنوف به هنگام گرم کردن گفت که شرایط بازی کردن را ندارد. فکر می‌کنیم که باید یک راه حل نهایی برای این مشکل بدست آوریم. نیمه اول این درد را کنعانی حس می‌کرد و نیمه دوم گفت دیگر نمی‌تواند. نکته مثبت این اتفاق این است که اگر بازیکنی نمی‌تواند ما جایگزین خوبی داریم. اورنوف امروز نبود و فرشاد جانشین او شد. کنعانی هم نیست، فرجی و پورعلی گنجی می‌توانند جای او را بگیرند. در این زمان وقتی بچه‌ها مصدوم می‌شوند این شانس را دارند که به بازی بیایند به عنوان مثال پورعلی گنجی و سرلک که تلاش می‌کنند و استحقاق بازی کردن را دارند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn