تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 21:19
19 بازدید
کد خبر : 338595

گولسیانی یک گل تا رکوردی دیگر

گولسیانی یک گل تا رکوردی دیگر

جامعه ورزشی آفتاب نو: گئورگی گولسیانی با به ثمر رساندن یک گل دیگر به رکورد دیگری در پرسپولیس دست پیدا خواهد کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گئورگی گولسیانی در شبی که با گل خود قهرمانی پرسپولیس را در آخرین روز مسابقات فصل گذشته لیگ خلیج فارس رقم زد، به بهترین گلزن خارجی تاریخ

جامعه ورزشی آفتاب نو:

گئورگی گولسیانی با به ثمر رساندن یک گل دیگر به رکورد دیگری در پرسپولیس دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گئورگی گولسیانی در شبی که با گل خود قهرمانی پرسپولیس را در آخرین روز مسابقات فصل گذشته لیگ خلیج فارس رقم زد، به بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه بدل شد ولی این رکورد در شور و هیجان قهرمانی گُم شد. نکته‌ای که البته به آن پرداخته بودیم.
تا قبل از گولسیانی، آلن ویتل یکی از بهترین بازیکنان خارجی که به فوتبال ایران آمد، با ۱۵ گل زده بهترین گلزن خارجی باشگاه بود. آماری که از او در بعضی دانشنامه‌ها اعلام شده است، دقیق نیست.
گئورگی گولسیانی در آخرین هفته رقابت‌های لیگ گذشته، شانزدهمین گل خود را به ثمر رساند و به این ترتیب از آلن ویتل گذشت. البته ویتل، گل‌های خود را در تعداد بازی‌های کمتری به ثمر رسانده است ولی نباید فراموش کنیم گئورگی، یک مدافع و دور از دروازه حریفان است.
گولسیانی در بازی اخیر با چادرملو، سیزدهمین گل لیگی خود را به ثمر رساند و ویتل هم ۱۳ گل در لیگ زده بود. یکی در لیگ تخت جمشید و دیگری در لیگ خلیج فارس. حالا مدافع گرجستانی یک گل می‌خواهد تا به گلزن‌ترین بازیکن خارجی باشگاه در رقابت‌های لیگ سراسری بدل شود.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn