تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 21:27
8 بازدید
کد خبر : 338603

اعمال قانون ۳۹۰ هزار خودرو بخاطر تخلفات حادثه ساز

اعمال قانون ۳۹۰ هزار خودرو بخاطر تخلفات حادثه ساز

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به فعالیت مستمر پلیس راهور حتی در طول شب گفت: امسال با همکاری تیم‌های ستادی توانستیم حتی شب‌ها نیز، در معابر حضور پررنگی داشته باشیم و تخلفات را زیر نظر بگیریم. وی با اشاره به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به فعالیت مستمر پلیس راهور حتی در طول شب گفت: امسال با همکاری تیم‌های ستادی توانستیم حتی شب‌ها نیز، در معابر حضور پررنگی داشته باشیم و تخلفات را زیر نظر بگیریم.

وی با اشاره به میزان اعمال قانون‌های اخیر افزود: در پنج ماهه اخیر امسال، ۳۹۰ هزار خودرو که تخلفات حادثه‌ساز انجام داده بودند؛ اعمال قانون شده‌اند. همچنین ۲۸۰۰ خودرو توقیف شدند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اهمیت رعایت برخی نکات ساده ادامه داد: بستن کمربند ایمنی، عدم استفاده از تلفن همراه و استفاده از کلاه ایمنی در موتورسواران جز نکات بسیار ساده‌ای هستند که با رعایت آنها می‌توانیم جان خود و دیگران را حفظ کنیم که متأسفانه عده‌ای از رانندگان به آنها بی‌توجه‌اند.

موسوی‌پور گفت: در این مدت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و نبستن کمربند ایمنی را به صورت ویژه پیگیری کردیم و در این مدت ۵ ماهه، ۵۱۷ هزار راکب موتورسیکلت که کلاه ایمنی نداشتند و ۷۶۰ هزار راننده‌ای که کمربند ایمنی نبسته بودند؛ اعمال قانون شدند. همچنین ۳۵۰ هزار راننده‌ای که با تلفن همراه در حین رانندگی صحبت می‌کردند، نیز جریمه شدند.

انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn