تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 21:47
7 بازدید
کد خبر : 338626

کاوانی در بوکا ماندنی شد

کاوانی در بوکا ماندنی شد

باشگاه بوکاجونیورز از تمدید قرارداد ادینسون کاوانی خبر داد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ادینسون کاوانی بازیکن ۳۷ ساله اروگوئه ای قرارداد جدیدی را با بوکاجونیورز آرژانتین امضا خواهد کرد و بر این اساس تا دسامبر ۲۰۲۶ در این تیم خواهد بود. به این ترتیب او به زمزمه‌های جدایی از این تیم آرژانتینی پایان داد.

باشگاه بوکاجونیورز از تمدید قرارداد ادینسون کاوانی خبر داد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ادینسون کاوانی بازیکن ۳۷ ساله اروگوئه ای قرارداد جدیدی را با بوکاجونیورز آرژانتین امضا خواهد کرد و بر این اساس تا دسامبر ۲۰۲۶ در این تیم خواهد بود. به این ترتیب او به زمزمه‌های جدایی از این تیم آرژانتینی پایان داد.

این مهاجم با تجربه اروگوئه‌ای که سابقه حضور در چهار لیگ معتبر اروپایی را دارد، پیش از این در سری A با پیراهن پالرمو و ناپولی، در لیگ فرانسه با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن، در لیگ جزیره با پیراهن شیاطین سرخ و در لالیگا برای والنسیا توپ زده است.

به گزارش سایت ال موندو دیپورتیوو، ادینسون کاوانی در جولای ۲۰۲۳ از والنسیا به بوکاجونیورز رفت و در ۴۳ بازی برای تیم آرژانتینی ۲۰ گل به ثمر رساند.

کاوانی ۳۷ ساله در ۱۳۶ بازی برای اروگوئه ۵۸ گل به ثمر رساند و بخشی از تیمی بود که در سال ۲۰۱۱ قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد. او پس از لوئیس سوارس در رده دوم بهترین گلزنان تاریخ اروگوئه قرار دارد.

انتهای پیام

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn