تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 22:04
13 بازدید
کد خبر : 338641

مورایس: نتیجه مسابقه عادلانه بود

مورایس: نتیجه مسابقه عادلانه بود

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک صحنه پنالتی در بازی بود که فکر نمی‌کنم اصلاً پنالتی بود و خوشحالم که توپ را دروازه‌بان گرفت و وارد دروازه نشد، اینطور عادلانه‌تر بود و نتیجه مسابقه، نتیجه عادلانه‌ای بود. به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مورایس: نتیجه مسابقه عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک صحنه پنالتی در بازی بود که فکر نمی‌کنم اصلاً پنالتی بود و خوشحالم که توپ را دروازه‌بان گرفت و وارد دروازه نشد، اینطور عادلانه‌تر بود و نتیجه مسابقه، نتیجه عادلانه‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: این بازی خیلی احساسی بود و تا آخرین لحظه مشخص نبود، برنده بازی کدام تیم است. تیم حریف و‌ ما تا آخرین لحظه می‌جنگیدیم.

 

وی ادامه داد: ممکن بود بازی مساوی شود یا حتی نتیجه برعکس شود. بازی خوبی بود و روی بازی کنترل داشتیم؛ می‌توانستیم گل بیشتری به ثمر برسانیم و موقعیت برای گلزنی داشتیم.

 

مورایس تصریح کرد: یک صحنه پنالتی در بازی بود که فکر نمی‌کنم اصلاً پنالتی بود و خوشحالم که توپ را دروازه‌بان گرفت و وارد دروازه نشد، اینطور عادلانه‌تر بود.

 

سرمربی‌ تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: نتیجه عادلانه‌ای بود، استقلال خوزستان تمام تلاشش را کرد و خیلی خوب بودند. در نهایت بابت برد به بازیکنان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn