تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 22:10
7 بازدید
کد خبر : 338648

رونمایی از کابینه ارشاد؛ به‌زودی

رونمایی از کابینه ارشاد؛ به‌زودی

عاطفه جعفریدبیر گروه فرهنگ ۴۵ روز از زمانی که سیدعباس صالحی به‌عنوان پانزدهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد ساختمان بهارستان شد‌ می‌گذرد. او قبل از حضور در مجلس و رای اعتماد برنامه‌هایش را رسانه‌ای کرد، برنامه‌ای که شامل جزئیاتی از سرفصل‌های اقدامات اجرایی و عملیاتی در زیرمجموعه‌های این وزارتخانه می‌شود.  در جزوه ۱۷صفحه‌ای او،

عاطفه جعفریدبیر گروه فرهنگ

۴۵ روز از زمانی که سیدعباس صالحی به‌عنوان پانزدهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد ساختمان بهارستان شد‌ می‌گذرد. او قبل از حضور در مجلس و رای اعتماد برنامه‌هایش را رسانه‌ای کرد، برنامه‌ای که شامل جزئیاتی از سرفصل‌های اقدامات اجرایی و عملیاتی در زیرمجموعه‌های این وزارتخانه می‌شود. 

در جزوه ۱۷صفحه‌ای او، کلان‌برنامه‌ها و اصلی‌ترین سرفصل‌های اجرایی و عملیاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ۷ بخش به شرح ذیل دسته‌بندی شد: سنت‌ها و آیین‌ها و ارزش‌های اسلامی و ملی، کتاب و چاپ و نشر، هنرهای نمایشی، تجسمی و موسیقی، رسانه و تبلیغات، سینما، پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای، دیپلماسی فرهنگی و روابط فرهنگی بین‌المللی و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی. برای هر کدام از این هفت بخش، ریز‌برنامه‌هایی تعریف شد که هر کدام مطابق با بخشی از کلان برنامه‌های اوست. 

حالا این برنامه‌ها به مرور زمان و با مشخص شدن مسئول هر کابینه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت تکمیل شدن می‌رود. برخی از معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده و او در گفت‌وگویی که روز جمعه در حیاط دولت داشت، پایان مهرماه را اتمام مسیر انتصاب مجموعه مسئولانی که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خواهند داشت، دانست. 

با نگاهی اجمالی به انتخاب‌های سید‌عباس صالحی می‌توان میانگین سنی مدیران این وزارتخانه را بالاتر از سه سال قبل ارزیابی کرد و باید دید صالحی در حکم‌هایی که نزده می‌تواند این میانگین سنی را پایین بیاورد و به جوانان در عرصه فرهنگ میدان دهد یا نه.

متن کامل گزارش عاطفه جعفری، دبیر گروه فرهنگ را در روزنامه فرهیختگان بخوانید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn