تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 22:36
6 بازدید
کد خبر : 338672

کریستیانو رونالدو همچنان محبوب است؟

کریستیانو رونالدو همچنان محبوب است؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : در یک نظرسنجی از ستاره‌هایی همچون ارلینگ هالند، ویرجیل فان‌دایک، فیل فودن، کوین دی‌بروینه و ترنت الکساندر آرنولد خواسته شد تا به محض شنیدن نام لیگ قهرمانان اروپا، اولین بازیکنی که به ذهنشان می‌رسد را معرفی کنند و تمام این بازیکنان به کریستیانو رونالدو، ستاره سابق رئال مادرید و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

در یک نظرسنجی از ستاره‌هایی همچون ارلینگ هالند، ویرجیل فان‌دایک، فیل فودن، کوین دی‌بروینه و ترنت الکساندر آرنولد خواسته شد تا به محض شنیدن نام لیگ قهرمانان اروپا، اولین بازیکنی که به ذهنشان می‌رسد را معرفی کنند و تمام این بازیکنان به کریستیانو رونالدو، ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد اشاره کردند.

رونالدو با کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان (چهار بار با رئال مادرید و یک بار با منچستریونایتد) یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های تاریخ این رقابت‌ها به شمار می‌رود. او با ۱۴۰ گل در ۱۸۳ بازی، رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ این مسابقات است. این دستاورد فوق‌العاده به تازگی از سوی یوفا به رسمیت شناخته شد و در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ جایزه ویژه‌ای به او اهدا شد.

فوق‌ستاره پرتغالی با وجود ۳۹ سال سن، همچنان به گلزنی ادامه می‌دهد و در فصل جاری برای النصر در هشت بازی، هفت گل به ثمر رسانده است. این بازیکن بزرگ روز شنبه در لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان خواهد رفت تا در دیداری حساس به مصاف العروبه برود.

کریستیانو رونالدو، با توجه به عملکرد فوق‌العاده و تأثیرگذاری‌اش در فوتبال، همچنان یک الگوی الهام‌بخش برای نسل‌های آینده به شمار می‌رود و حضورش در میادین فوتبال، حس هیجان و انگیزه را به طرفداران و هم‌تیمی‌هایش منتقل می‌کند.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn