تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 23:00
26 بازدید
کد خبر : 338694

بختیاری زاده: فقط به هوادار فکر می‌کردم نه آینده/ به خودم ایمان نداشتم مسئولیت قبول نمی‌کردم

بختیاری زاده: فقط به هوادار فکر می‌کردم نه آینده/ به خودم ایمان نداشتم مسئولیت قبول نمی‌کردم

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: هوادار تیم خوبی بود و سخت گل می خورد. به گزارش خبرگزاری آنا، سهراب بختیاری زاده بعد از دیدار استقلال مقابل هوادار اظهار کرد: در ابتدا این پیروزی را به هواداران عزیزمان تبریک و همچنین به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم. آنها امشب فوق‌العاده بودند و خوشحالم این بازی

بختیاری زاده: فقط به هوادار فکر می‌کردم نه آینده  به خودم ایمان نداشتم مسئولیت قبول نمی‌کردم

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: هوادار تیم خوبی بود و سخت گل می خورد.

به گزارش خبرگزاری آنا، سهراب بختیاری زاده بعد از دیدار استقلال مقابل هوادار اظهار کرد: در ابتدا این پیروزی را به هواداران عزیزمان تبریک و همچنین به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم. آنها امشب فوق‌العاده بودند و خوشحالم این بازی سخت را بردیم. هوادار تیم خوبی بود و نباید به جدول و جایگاه این تیم نگاه کنیم‌.  هوادار در دیدارهای قبلی نشان داد سخت گل می‌خورد.

وی افزود: مقال آلومینیوم در اراک و مقابل گل گهر در سیرجان مساوی کرده بود و آنها تیم سختکوشی بودند. بازیکنان ما تمام تمرکز و تلاششان این بود که تغییر کنند و برنده بازی باشند. در این دو روز طوری با هم صحبت کردیم که به لحاظ فنی نظم داشته باشند که خدا را شکر نتیجه لازم را کسب کردیم.

بختیاری زاده در مورد تاثیر خودش در این برد گفت: بازیکن و مربی را نمی‌توان با یک بازی قضاوت کرد و در واقع نباید عجول باشیم. من کار خاصی نکردم. امروز تیم خوب بازی کرد و شکل خوبی داشت اما این نفرات می‌توانند قوی‌تر و باکیفیت‌تر بازی کنند. این پیروزی حاصل کار خودشان بود و فقط از لحاظ روحی و روانی با آنها صحبت کردم. خواستم بیشتر به هم پاس بدهند. نگران نباشند و آرامش داشته باشند‌. خواستم ذهنیت منفی روزهای گذشته را فراموش کنند.

سرمربی موقت استقلال  در مورد شرایط همکاری اش با این باشگاه گفت: بحث ما فقط این بازی بود چون برای باشگاه بازی با هوادار مهم بود تا مربی خارجی هم انتخاب شود. به همین دلیل خواستم در این چند روز کنار تیم باشم اما الان ۳_۲ روز استراحت داریم و با توجه به تعطیلات فرصت خوبی است تا باشگاه سرمربی خود را انتخاب کند‌. بودن یا نبودن امثال من عجیب و غریب نیست‌.باشم یا نباشم استقلال را قلبی دوست دارم‌. آرزو می‌کنم شرایط تیم خیلی بهتر از این شود. قطعا در روزهای آتی  با مدیریت باشگاه بیشتر درباره آینده صحبت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هر اتفاقی می‌افتاد ممکن بود بگویند این چه انتخابی بود.سال گذشته  با افتخار در تیم صنعت نفت حضور داشتم و هشت روز مانده به نخستین بازی‌شان در بازی برگشت قبول کردم کار کنم. با دو سه مربی صحبت کرده بودند، ولی نپذیرفته بودند. برخی‌ها قضاوتم کردند و گفتند در شش بازی نتیجه نگرفت و رفت، در صورتی که تیم دو ماه تمرین نمی‌کرد و از شش بازی در چهار دیدار میهمان بودیم. آدمی نیستم بخواهم برای همه توضیح بدهم و می‌دانم جزو طبیعت کار است. وقتی می‌بریم همه چیز خوب است و وقتی می‌بازیم سرمربی باید پاسخگو باشد.: خدا شاهد است به چیزی که فکر می‌کردم بازی امشب بود. پس از این باید ببینم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد. اگر مربی خارجی آمد و شرایط مهیا بود با افتخار همکاری می‌کنم. اگر نبودم فرقی ندارد، آینده استقلال مهم است.

بختیاری زاده در خصوص اینکه چطور شد سرمربیگری استقلال را قبول کرد گفت: اگر به خودم باور نداشتم این کار را قبول نمی کردم.من اول به خودم اعتماد داشتم و دوم اینکه معتقدم استقلال بازیکنان با کیفیتی دارد. هر تیمی حتی در اروپا دچار بحران می شود. تیم بزرگ تیمی نیست که فقط برنده می شود بلکه تیمی است که شرایط را عوض کند. همه بازیکنان استقلال توانایی این را دارند که به مسیر درستی برسیم.

سرمربی موقت استقلال در خصوص حمایت فرهاد مجیدی از وی در فضای مجازی گفت: فرهاد مجیدی عزیز من است و با همبازی‌های سابق در ارتباط هستم. باید بدعت خوبی شود که هر کدام از ما که در باشگاه فعال نیستیم باید برای باشگاه خوب بخواهیم حتی اگر سرمربی خارجی باشد. اگر استقلال را دوست داریم فقط نباید خودمان در این مجموعه باشیم. فرهاد شایستگی‌هایش را نشان داده است و یکی از بازیکنان تاریخ‌ساز باشگاه استقلال و قابل احترام است.  من در این چند روز حتی از کسانی که انتقاد کردند تشکر کردم و گفتم انتقادشان از روی دلسوزی بود.

 

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn