تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 23:21
13 بازدید
کد خبر : 338714

وقتی اولین حرکت ترکیبی پرسپولیس به گل رسید!

وقتی اولین حرکت ترکیبی پرسپولیس به گل رسید!

به گزارش آفتاب نو، در زمین خراب ورزشگاه تختی و در میان تمام کمبودهای همیشگی فوتبال ما، پرسپولیس نتوانست نمایشی در حد انتظار طرفداران خود ارائه کند. قرمزها به لطف گل دیر هنگام گولسیانی بردند و سه امتیاز را در تهران نگه داشتند اما مرد اسپانیایی از نمایش تیمش راضی نبود. در همین چمن خراب،

به گزارش آفتاب نو، در زمین خراب ورزشگاه تختی و در میان تمام کمبودهای همیشگی فوتبال ما، پرسپولیس نتوانست نمایشی در حد انتظار طرفداران خود ارائه کند. قرمزها به لطف گل دیر هنگام گولسیانی بردند و سه امتیاز را در تهران نگه داشتند اما مرد اسپانیایی از نمایش تیمش راضی نبود.

در همین چمن خراب، چادر ملو تازه صعود کرده به لیگ برتر در نیمه اول و دوم چند کار ترکیبی به نمایش گذاشت. آنها با دفاع چند لایه برای مساوی آمده بودند که قابل پیش‌بینی هم بود اما عجب آنکه پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای عبور از این دفاع چند لایه نداشت و اگر هم داشت، توانی برای اجرای آن نداشت.

پرسپولیس در وقت‌های تلف شده مسابقه به گل سه امتیازی رسید که اتفاقاً تنها باری در این مسابقه بود که یک کار ترکیبی موفق را نشان داد تا ثابت شود خرابی زمین چمن دلیل ناکامی قرمزها نبوده است. در زمینی که باز هم تکرار می‌کنیم تیم حریف موفق به انجام این کار در آن شد و خود پرسپولیس هم از همین روش به گل رسید.

در صحنه گل توپ دو بار به دیرک دروازه خورد و برگشت. پرسپولیسی‌ها برای اولین و آخرین بار در این بازی موج دوم حمله را رعایت و از یار خودی حمایت کردند. ایوب در ارسال اول پاس خوبی به لوکاس داد که ضربه او به دیرک خورد و برگشت.

در موج دوم ضربه میلاد محمدی به دیرک خورد و این بار ایوب به سمت دروازه شلیک کرد. مدافعان توپ را از روی خط برگرداندند و گئورگی آنجا بدون محافظ تنها ایستاده بود تا تیر خلاص را شلیک کند. یعنی اصل پوشش در موج دوم و سوم حمله رعایت شد و پرسپولیسی‌ها با پیگیری صحنه و رها نکردن توپ به گل سه امتیازی رسیدند.

گاریدو از نمایش شاگردانش خیلی عصبانی بود و حتماً در رختکن از آنها خواهد پرسید که چرا در طول ۹۰ دقیقه این کار را نکرده بودند؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn