تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 2:01
11 بازدید
کد خبر : 338860

بررسی دهک بندی خانوار‌ها هر ۶ ماه یک بار انجام می شود

بررسی دهک بندی خانوار‌ها هر ۶ ماه یک بار انجام می شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، کشاورز ترک در این باره اظهارداشت: دهک بندی خانوار‌ها هر شش ماه یک بار با استفاده از داده‌های جدید انجام می‌شود. وی افزود: افراد ۷ دهک اول مشمول کالابرگ الکترونیکی می‌شوند و افراد معترض به دهک بندی خانوار خود به سایت www. hemeyat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، کشاورز ترک در این باره اظهارداشت: دهک بندی خانوار‌ها هر شش ماه یک بار با استفاده از داده‌های جدید انجام می‌شود.

وی افزود: افراد ۷ دهک اول مشمول کالابرگ الکترونیکی می‌شوند و افراد معترض به دهک بندی خانوار خود به سایت www. hemeyat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

کشاورز ترک تصریح کرد: در یکسال گذشته که شاخص‌ها بروز شد بسیاری از دهک‌ها تغییر کرد و شاهد رضایتمندی بسیاری از همشهری هایمان بودیم.

به گفته وی، بیشترین عاملی که در حوزه یارانه‌ها تاثیر دارد تراکنش‌های بانکی است و هنوز در این سامانه اطلاعات املاک و زمین وارد نشده و در آینده آخرین بخشی است که به این سامانه اضافه خواهد شد. 

بررسی دهک بندی خانوار‌ها هر ۶ ماه یک بار انجام می شود

کشاورز ترک یادآورشد: موضوع درآمد‌ها و حقوق و دسمتزد‌های دریافتی، سهام بورس اوراق بهادر، تراکنش‌های مالی هر یک از اعضای خانواده و خودرو مواردی هستند که در حال حاضر بررسی می‌شود و به هر کدام از آنها ضریبی تخصیص پیدا می‌کند و دهک و یارانه افراد مشخص می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه هرگونه گردش مالی دهک را در میانگین کشوری مشخص می‌کند گفت: بیشترین تاثیر را حقوق دریافتی افراد دارد و همچنین خودرو‌های خارجی ضریب بیشتری در دهک بندی دارد.

کشاورز ترک تصریح کرد: میانگین رسیدگی به پرونده‌های دعاوی بین کارگر و کارفرما‌ها از ۴۵ روز به ۲۷ روز کاهش پیدا کرده تا بتوانیم پاسخگوی جامعه کار باشیم.

این مدیر گفت: همچنین کارگران در حوزه قوانین روابط کار و مزد و حقوق هرگونه اعتراضی دارند می‌توانند وارد سامانه جامع روابط کار شوند و با تسهیل صورت گرفته کارهای خود را انجام دهند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn