تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 3:10
10 بازدید
کد خبر : 338919

وحید امیری: ممنون ولی این زمین اصلا خوب نیست

وحید امیری: ممنون ولی این زمین اصلا خوب نیست

جامعه ورزشی آفتاب نو: بازیکن با تجربه پرسپولیس گفت: کیفیت چمن علی‌رغم اینکه تلاش‌های بسیار انجام شده ولی با تمام احترام شرایط خوبی ندارد. مردم از ما انتظار دارند. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو گفت: خدا را شکر بازی سختی بود و توانستیم سه امتیاز را

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بازیکن با تجربه پرسپولیس گفت: کیفیت چمن علی‌رغم اینکه تلاش‌های بسیار انجام شده ولی با تمام احترام شرایط خوبی ندارد. مردم از ما انتظار دارند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو گفت: خدا را شکر بازی سختی بود و توانستیم سه امتیاز را کسب و شرایط خودمان در جدول را بهتر کنیم. کیفیت چمن علی‌رغم اینکه تلاش‌های بسیار انجام شده ولی با تمام احترام شرایط خوبی ندارد. امیدوارم هر چه سریع‌تر تلاش کنیم تا کیفیت بهتر شود. هوادار، مردم و خبرنگاران انتظار فوتبالِ زیبا دارند و باید شرایط اجرای آن مهیا شود. می‌دانم زحمات زیادی کشیده‌اند و از آنها تشکر می‌کنم. من از این ورزشگاه خاطرات زیادی دارم و خیلی از آیتم‌ها را برای برگزاری یک مسابقه دارد ولی زمین چمن خوبی ندارد!
وی افزود: ما علاقه‌مندیم که در کنار هوادار خودمان بازی کنیم و می‌خواهیم همان جو وحشتناکی که در ورزشگاه آزادی همیشه بوده و حامی خوبی برای ما بوده، فراهم شود. با خیلی از بچه ها صحبت می کنیم، می گویند انگار نه انگار به پرسپولیس آمده‌ایم و هنوز آن جو و آن حس و حال پرسپولیس آمدن را درک نکردیم.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn