تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 4:17
7 بازدید
کد خبر : 338973

گولسیانی باز هم دست یک مربی خارجی را گرفت!

گولسیانی باز هم دست یک مربی خارجی را گرفت!

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس مقابل چادر ملو سه بار به تیر دروازه زد، هم تیر افقی و هم تیر عمودی، اگر ضربه فرشاد فرجی به تیر خورد و کسی پیگیر ادامه حمله و موقعیت نشد، پرسپولیس با عبرت از این اتفاق در صحنه آخر به گل رسید. شاید اگر پرسپولیسی‌ها اصل حمایت در حمله

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس مقابل چادر ملو سه بار به تیر دروازه زد، هم تیر افقی و هم تیر عمودی، اگر ضربه فرشاد فرجی به تیر خورد و کسی پیگیر ادامه حمله و موقعیت نشد، پرسپولیس با عبرت از این اتفاق در صحنه آخر به گل رسید.

شاید اگر پرسپولیسی‌ها اصل حمایت در حمله را رعایت کرده بودند، در همان شروع نیمه دوم به گل اول می‌رسیدند. کاری که بعد از شلیک میلاد محمدی که به تیر خورد اتفاق افتاد و پرسپولیس به گل رسید.

گولسیانی که در اولین دربی خود مقابل استقلال دبل کرد، از همان فصل اول حضور در پرسپولیس عنوان گلزن‌ترین مدافع را به خود اختصاص داد. او در فصل دوم با بازگشت حسین کنعانی به پرسپولیس نیمکت نشین ۲ مدافع ملی پوش ایران شد.

شاید اگر مرتضی پورعلی گنجی فصل قبل برابر قطر رباط پاره نمی‌کرد، اصلاً فرصت بازی به گئورگی نمی‌رسید. نه یحیی و نه اوسمار اعتقادی به بازی با سه مدافع نداشتند و این شانس گولیسیانی بود که پرسپولیس یک مدافع ملی پوش خود را از دست داد تا او به ترکیب برگردد و به یورو ۲۰۲۴ برود!

گئورگی فصل قبل از لحظه بازگشت به ترکیب دوباره همان بازیکن سرنوشت ساز شد و دیدیم که هفته آخر در برابر مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی او بود که در دقیقه ۸۹ گل قهرمانی پرسپولیس را زد. دو فصل و دو جام قهرمانی برای مدافع گرجستانی که در هر دو نقش قهرمان را بازی کرده بود!

و حالا در سومین فصل پوشیدن پیراهن شماره ۳۰ پرسپولیس گئورگی در برابر چادر ملو در هفته هفتم لیگ بیست و چهارم که پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول خیلی به سه امتیاز نیاز داشت، دوباره در نقش قهرمان ظاهر شد و گل برتری تیمش را زد. باز هم در دقایق واپسین بازی و این بار نه با ضربه سر بلکه در ریباند و با یک بغل پا!

حالا دوباره گئورگی ناجی پرسپولیس است. ستاره‌ای که در دفاع روز خوبی را پشت سر نگذاشت اما با این گل جور همه را کشید!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn