تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 8:37
9 بازدید
کد خبر : 339170

مومنی: هدف ما انجام بازی های تاکتیکی و بابرنامه است

مومنی: هدف ما انجام بازی های تاکتیکی و بابرنامه است

جامعه ورزشی آفتاب نو: غلامرضا مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیمش مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: پیش از هر چیز امیدوارم لیگ خوبی پیش رو داشته باشیم و از دل این لیگ، جوانان خوبی دیده شده و تیم ملی اضافه شوند.  سرمربی تیم والیبال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

غلامرضا مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیمش مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: پیش از هر چیز امیدوارم لیگ خوبی پیش رو داشته باشیم و از دل این لیگ، جوانان خوبی دیده شده و تیم ملی اضافه شوند. 

سرمربی تیم والیبال صنعتگران ادامه داد: هر دو تیم صنعتگران و پیکان، رقابتی تاکتیکی و سراسر جنگندگی ارائه کردند و هیچکدام دوست نداشتند بازنده باشند. تیم ما جوان است و در نخستین فصل حضور در لیگ برتر، انگیزه خاصی دارد. ما در مقابل تیم بسیار خوب پیکان، کم اشتباه‌تر بودیم و برنده شدیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. 

رضا مومنی گفت: ما حدود ۷ بازیکن تیم جوانان ایران را در اختیار داریم. هدف نخست ما انجام بازی‌های تاکتیکی، منظم و بابرنامه است. تلاش می‌کنیم به این هدف خود برسیم و در نتایج خوبی هم به دست آوریم. ما ۳ بازیکن مصدوم داریم که در حال طی کردن روند درمان هستند. همچنین علی بهبودی، باسابقه‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر، پاسور تیم ماست و شنتیا بهنژاد نیز به عنوان جوان‌ترین پاسور لیگ در تیم ما عضویت دارد. 

او در مورد داشتن ۴ پاسور در تیم صنعتگران تصریح کرد: حضور علی بهبودی و افشین فتاح در تیم ما قطعی بود. حضور یک پاسور جوان یا نوجوان به عنوان پاسور سوم در هر تیم الزامی است ولی بهبودی درگیر مصدومیت زانو بود و نتوانستیم در این زمینه ریسک کنیم. او حتی برای درمان، یک هفته در دبی بود و فقط یک جلسه با ما تمرین کرد. به همین دلیل نمی‌خواستیم از بهبودی استفاده کنیم. ما سجاد صیفی را به خاطر مصدومیت بهبودی به تیم اضافه کردیم. در نیم فصل در مورد تعداد پاسورهای تیم تصمیم می‌گیریم. 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn