تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 12:18
20 بازدید
کد خبر : 339387

دعوت بارسلونا از مسی؛ این‌بار به عنوان همراه!

دعوت بارسلونا از مسی؛ این‌بار به عنوان همراه!

بارسا قصد دارد از لیونل مسی برای حضور در مراسم ویژه دعوت کنند. به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه بارسلونا یکی از قدیمی‌ترین و البته پر افتخارترین باشگاه‌های فوتبال اروپا به حساب می‌آید که در طول دوران حضورش در سطح اول فوتبال اسپانیا و اروپا توانسته است افتخارات بسیاری را به دست بیاورد و


بارسا قصد دارد از لیونل مسی برای حضور در مراسم ویژه دعوت کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه بارسلونا یکی از قدیمی‌ترین و البته پر افتخارترین باشگاه‌های فوتبال اروپا به حساب می‌آید که در طول دوران حضورش در سطح اول فوتبال اسپانیا و اروپا توانسته است افتخارات بسیاری را به دست بیاورد و نامش را در تاریخ فوتبال برای همیشه جاودانه کند.

منابع نزدیک به این باشگاه خبر دادند که آنها در حال انجام اقداماتی خاص و آماده‌سازی برای برگزاری مراسم صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس بارسلونا هستند که از اهمیت خاصی برایشان برخوردار است و به همین دلیل قصد دارند از چند نام بزرگ در تاریخ بارسا از جمله لیونل مسی برای حضور در این مراسم دعوت کنند.

این مراسم قرار است در تاریخ ۲۹ نوامبر سال جاری میلادی برگزار شود و با توجه به برنامه فشرده و مسابقاتی که قرار است در چند ماه پیش رو برگزار شود، این احتمال وجود دارد که بعضی از مهمانان از جمله این ستاره آرژانتینی شرایط حضور در این مراسم را نداشته باشد و هواداران بارسا همچنان در حسرت دیدار دوباره او بمانند.

مدیران بارسا از مسی و دیگر مهمانان دعوت شده درخواست می‌کنند که در صورت عدم حضور در این مراسم، ویدیویی را برای آنها ارسال کنند تا در این مراسم پخش شود و به این شکل همراهی‌شان را با این باشگاه به نمایش بگذارند. این موضوع درباره مسی از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است چون بسیاری او را بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ بارسا می‌دانند.


منبع: تسنیم

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn