تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 13:14
6 بازدید
کد خبر : 339441

برای محل کار چه کفشی بپوشیم؟ + معرفی ۱۰ مدل مناسب و ۱۰ مدل نامناسب

برای محل کار چه کفشی بپوشیم؟ + معرفی ۱۰ مدل مناسب و ۱۰ مدل نامناسب

می‌گویند با نگاه کردن به کفش‌های یک نفر می‌توان به نتایجی درباره شخصیت او رسید؛ موضوعی که وقتی صحبت از استایل محل کار به میان می‌آید می‌تواند کاملاً درست باشد. کفش شما امتداد برند شخصی شماست که اعتماد به نفس و شایستگی شما را نشان می‌دهد. در ادامه بهترین کفش‌های اداری را معرفی می‌کنیم و

می‌گویند با نگاه کردن به کفش‌های یک نفر می‌توان به نتایجی درباره شخصیت او رسید؛ موضوعی که وقتی صحبت از استایل محل کار به میان می‌آید می‌تواند کاملاً درست باشد. کفش شما امتداد برند شخصی شماست که اعتماد به نفس و شایستگی شما را نشان می‌دهد. در ادامه بهترین کفش‌های اداری را معرفی می‌کنیم و به شما می‌گوییم که کدام‌یک گزینه مناسبی برای محل کار نیستند.

۱. نیم‌بوت به‌جای چکمه بلند بالای زانو

چکمه‌های بسیار بلند تا بالای ران معمولاً برای بیشتر محیط‌های کاری زیاد از حد جسورانه هستند و می‌توانند با استانداردهای محل کار شما در تضاد باشند.

به جای آنها بهتر است از نیم‌بوت‌ها استفاده کنید که با هنجارهای محل کار مطابقت داشته باشد تا تصویری زیبا و قابل احترام از خود به نمایش بگذارید.

۲. کفش پاشنه‌ بلند بنددار به‌جای صندل تخت بنددار

هنگام انتخاب کفش برای محل کار مهم است که تعادل را بین استایل و تناسب با محیط برقرار کنید. صندل‌های تخت بند‌دار برای محیط‌های حرفه‌ای زیادی معمولی هستند و حال و هوای ساحلی به شما می‌دهند که با محیط اداری رسمی متناسب نیست.

در مقابل یک کفش پاشنه‌ بلند براق با بندهایی که به مچ پا می‌پیچد ظاهری ظریف‌تر و هماهنگ‌تر با محیط کاری ایجاد می‌کند.

۳. لوفر به جای طرح پوست حیوانات

همان‌طور که اشاره شد در محیط‌های حرفه‌ای، بهتر است از کفش‌های بیش از حد جسورانه یا جلب‌توجه‌کننده مانند کفش‌های با طرح پوست حیوانات خودداری کنید. این کفش‌ها مد هستند اما در بسیاری از محیط‌های اداری بیش از حد غیررسمی تلقی می‌شوند.

در عوض کفش‌های کلاسیک و ساده را انتخاب کنید که ظاهر حرفه‌ای‌تان را بهبود می‌بخشند. یک کفش راحت چرمی مثل لوفر انتخابی عالی برای روزهای طولانی در دفتر و اداره است.

۴. آکسفورد پاشنه کوتاه به جای کفش پاشنه بلند نوک‌تیز

کفش پاشنه بلند نوک‌تیز می‌تواند برای روزهای کاری طولانی غیرکاربردی باشد و تصویری بیش از حد تهاجمی یا نامناسب برای بیشتر محیط‌های کاری ایجاد کند.

در عوض می‌توانید گزینه‌های معقول‌تر و همه‌کاره‌تری مانند آکسفوردهای پاشنه‌ کوتاه را انتخاب کنید که ترکیبی عالی از حرفه‌ای بودن و راحتی ارائه می‌دهند.

۵. کتانی مینیمالیستی به رنگ خنثی به‌جای کتانی‌ ورزشی

کتانی‌های مخصوص دویدن و ورزش اگرچه بسیار راحت هستند اما برای یک محیط کاری حرفه‌ای بیش از حد غیررسمی تلقی می‌شوند. این کفش‌ها می‌توانند این احساس را ایجاد کنند که شما کارتان را جدی نمی‌گیرید.

در عوض اگر راحتی برایتان در اولویت قرار دارد کتانی‌های براق و مینیمالیستی با رنگ‌های خنثی مانند سفید را انتخاب کنید. طرح‌های ساده با جنس چرم یا مواد مشابه می‌توانند بین راحتی و حرفه‌ای بودن تعادل ایجاد کنند.

۷. کفش ظریف کم‌رنگ به جای کفش‌ زیادی کار‌شده

هنگام انتخاب کفش برای یک محیط حرفه‌ای بهتر است از کفش‌های بیش از حد تزیین‌شده خودداری کنید. این کفش‌ها برای محل کار زیادی پر زرق و برق یا غیررسمی به نظر می‌رسند.

به جای آن، کفش‌های ظریف و کم‌رنگی را انتخاب کنید که تصویر حرفه‌ای شما را بهبود می‌بخشند. یک جفت کفش بالرین با رنگ خنثی یا کفش پاشنه کوتاه با بندهای ظریف می‌تواند انتخابی عالی باشد.

۸. پاشنه‌ کوتاه به جای کفش‌ راحتی پشت‌باز

هنگام انتخاب کفش برای یک محیط حرفه‌ای، مهم است که از مدل‌هایی که ممکن است زیادی معمولی یا راحت تلقی شوند، اجتناب کنید. کفش‌‌های پشت‌باز که به نام Mule شناخته می‌شوند با آنکه راحت و مد روز هستند اغلب بیش از حد غیررسمی به نظر می‌رسند.

در عوض کفش‌های پشت‌بسته‌ای را انتخاب کنید که ظاهری براق‌تر و یکدست‌تر داشته باشند. پشت بسته پشتیبانی و ثبات بهتری را در طول روز ارائه می‌دهد که برای حرفه‌هایی که دائما نیاز به جابه‌جایی دارند کاربردی‌تر است.

۹. چکمه زیر زانو به جای چکمه‌ سبک آگ

چکمه‌های سبک Ugg یا کفش‌های راحت و معمولی مشابه، اگرچه راحت هستند، اما معمولاً برای اکثر محیط‌های محل کار بیش از حد غیررسمی تلقی می‌شوند.

در عوض، گزینه‌های ظریف‌تر و صیقلی‌تری را انتخاب کنید که مکمل لباس اداری شما باشند. چکمه‌های براق تا زیر زانو از جنس چرم یا جیر، مانند آنچه در تصویر نشان داده شده است، می‌تواند انتخابی عالی برای هوای سردتر باشد.

۱۰. کفش جیر به جای کفش خزدار

کفش‌هایی با تزئینات خزدار یا بیش از حد کارشده، اگرچه شیک هستند، اما معمولاً برای اکثر محیط‌های کاری مناسب نیستند.

در عوض، سبک‌های کلاسیک و ظریفی را انتخاب کنید که تصویر حرفه‌ای شما را بهبود می‌بخشند. کفش‌های جیر مانند تصویر، بافت ظریفی را ارائه می‌کنند که بدون لطمه‌ زدن به حرفه‌ای بودن، به لباس شما جذابیت می‌بخشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn